zondag terug gekomen....

• vonnie

Zondag zijn wij terug gekomen uit El arenal :-(

Heel erg jammer, we hebben nog wel geprobeert om bij te boeken maar dat ging niet lukken jammerrrrr…..

Weer echt een top tijd gehad, nu zelfs wat van het eiland gezien, autootje gehuurd en de bergen in geweest :-)

is echt een aanrader, ik wist niet dat Mallorca zo mooi is…..

Verder natuurlijk wezen feesten en volgend jaar weer maar dan wel 2 weken ipv 8 dagen want dat is toch wel aan de korte kant!

Voor de mensen die nog gaan, heel veel plezier.

Groetjes Vonnie ;-)

P.S ik heb wat foto`s gemaakt van 2 meiden uit Rotterdam waarvan er 1 Monica heet die zou ik doormailen, maar haar mailadres pakt ze niet, dus wie kent deze meiden….?Ze zijn dacht ik maar 5 of 6 dagen geweest.

• angelique

Ik ga dus over een maand.

Verheug me er wel op. En wie weet gaan we volgend jaar wel langer.

Leuk om te lezen dat je een geslaagde vakantie had.

• Cruz

Ik ga as zondag….. Ik ben afg juni tijdens het EK ook geweest en nu dus weer. Het is echt gaaf daar hoop en mooi. Ik hoop wel dat alles open is. Ik had al gelezen dat de 538 en de Veronica dicht zijn maar dat was toen in juni ook!

Gr,

Cruz

• Andy Rotterdan

Ik ben nu al bijna 4 weken terug, is het nu niet volop rustig dan??? Veel Nederlanders zullen er niet meer zitte toch??

Greetingzzzzzzzz

An

• vonnie

Daar vergis je je in, want bijv de Bierexpress en de Heeren waren echt nog wel druk, sterker nog heel druk.

Mn maatje is ong een maand geleden geweest en hij zei dat het toen rustig was,dusss

Greetz Vonnie ;-)

• Mallorca

Nee hoor ben zondag terug gekomen en was nog Heeeeel erg druk overal en erg gezellie.

GreetZAndy Rotterdan schreef:

>

> Ik ben nu al bijna 4 weken terug, is het nu niet volop rustig

> dan??? Veel Nederlanders zullen er niet meer zitte toch??

>

> Greetingzzzzzzzz

>

> An