Mar Y Pins

• angelique

Hoi, Wij gaan 3 oktober naar Peguera, om precies te zijn naar Hotel Mar Y Pins.

Kent iemand deze plaats en dit hotel?

We vliegen met V-Bird, iemand ervaring mee?

En als iemand nog een leuke tip heeft om daar te gaan doen of bezichtigen, ik hoor ze graag.

Ik ben nog nooit op Mallorca geweets , vandaar. En als het goe dbevalt willen volgend jaar met ons dochtertje terug gaan.

Alvast bedankt!

• jacqje

mallorca is echt een geweldig eiland, in de hoofdstad Palma staat een prachtige kathedraal, echt een bezoekje waard je kan ook heel goed een auto huren en als je dan de west kust langs rijdt dan ga je door de bergen en die doen echt niet onder voor de bergen in zwitserland. ik hoop dat jullie het naar jullie zin zullen hebben en dat julie dan ook zeker weer terug zullen gaan, onze zoon was 2 jaar toen hij voor het eerst meeging, hij is nu 14 en vind het nog steeds leuk.

• angelique

Bedankt voor je advies!

Ik heb er onwijs zin in, vooral als ik naar buiten kijk en al die regen zie!!!!

• Marian

Iemand iets te vertellen over Ran de Mar, hoort bij Mar Y Pins.

Wij vertrekken een week later, toevallig ook via V-bird.

Ik heb begrepen dat er een internetaansluiting aanwezig is, misschien kun je een half uurtje er tussenuit glippen en op deze pagina je ervaringen met ons delen.

Ik ben benieuwd en prettige vakantie.