SANTA PONSA

• vakantieganger

hoi ik wil alles weten over deze plaats :D

• Elco

kijk op www.alcudia.nl

• mart

wanneer ga je en naar welk appartement of hotel? want ik ga ook!!!!! nog 3 weekjes geduld….

• Rudi

Hallo,

We zijn er pas 2 weken geweest,vraag maar wat je wil weten.

Groetjes,

Rudi

• vakantieganger

oh das mooi dat jij er net geweest bent. Ik wil eigenlijk alles over weten. Hoe is het strand, kan je er leuk wandelen, leuke terrasjes, leuke winkeltjes, hoe is het weer? :D

• vakantieganger

en waar hebben jullie geboekt en mag ik vragen hoeveel jullie betalen? Ik kan namelijk alleen dure vakanties vinden :S

• Rudi

Hallo ,

Wij zijn net van verleden week maandag terug en hebben er 2 weken verbleven.

We hebben er schitterend weer gehad met elke dag mooi weer,zonder al teveel wind was het overdag 32 a 33 graden en s'avonds bleef het serieus warm tot

wel bijna 30 graden.

Het Hotel wat we hadden lag 200 m van strand Bahia del Sol ****,het Hotel is

als je voor de Baai staat links omhoog aan de linkerzijde,aan de rechterzijde vind je meer Engelse en Ierse hotels en appartementen.Bij ons in het Hotel had je meerdere Nederlanders en Belgen bijna 20% van de klanten en Duitsers.

Het strand is er niet overbevolkt ,het is er leuk vertoeven.In de baai komen overdag meerdere jachten liggen en je kunt er mooi zwemmen de zee loopt maar heel

geleidelijk aan dieper.Kinderen kunnen hier fijn spelen en zwemmen tot aan touw in zee.Je kunt aan strand waterfietsen huren.

Er liggen eetgelegenheden genoeg in de buurt van het strand.En heel prijsbewust

zeker niet duur,wij hadden eten in Hotel,maar je kon er lekker eten bij Restaurant

Rhein tegenover ons Hotel Bahia del Sol.

Het dorp ligt net voor de bergen,het is er mooi om met de auto er op uit te trekken.

Ook het verder gelegen dorpje Pequera is zeer mooi en vooral Duits.

Naar Palma is ongeveer 25 km.Busverbinding ieder uur.

Uitgaansleven is er maar dorp is eerder voor rustige familiare vakantie.

Zo indien je nog meer wil weten,kun je me steeds mailen.

Groetjes,

Rudi

rudi.theunissen_@planetinternet.be

• mart

hé, vakantieganger (in spé).

Wat zoek je in Santa Ponsa? Hoe zit het met de leeftijd(en) en zo? Wanneer wil je weg?

Trouwens, ik heb op www.belair.nl lastminutes gezien, o.a. naar Appartementencomplex SurfingPlaya. Dat ligt ook in SantaPonsa, aan dezelfde weg als Bahia del Sol. Ik weet niet hoe het met je talen gesteld is, maar daar is een Nederlandssprekende receptioniste.

Volgens mij maken alle reisbureaus een prijsvergelijking, zeker als je daarom vraagt. D-reizen doet het altijd.

Sunweb schijnt ook veel klandizie te hebben, via Internet.

Je kunt ook nog eens kijken op www.vakantiereiswijzer.nl. Daar staan ervaringen van bezoekers aan diverse accommodaties.

Je kunt in SantaPonsa zowel rust vinden als drukte. Es Castillot is een wijkje met een aantal hotels in diverse prijsklassen, en ook appartementen. Daar is het vrij rustig. Maar 10 minuten lopen en je loopt het centrum in en daar is het een stuk drukker. Het is maar net wat je zoekt.

Het weer is in september nog lekker 25, 27 en heel soms 29 graden. Eind september kan het weer wat instabieler worden.

Genoeg info zo???? Vraag anders wat gerichter. Er zijn hier diverse mensen die uit ervaring kunnen putten.

Veel succes en ik wens je een fijne vakantie toe, in Santa Ponsa of elders op Mallorca.

• vakantieganger

hoi, Ik ben inmiddels al weer terug uit Santa Ponsa. Echt geweldig daar hoor. Super hotel gehad. Ook heel mooi weer. Echt een plaatsje om nog eens een keer naar terug te gaan.