parels

• stef

hallo mensen!

ik vertrek binnen enkele weken naar mallorca en ik heb nu gelezen dat ze daar een parelfabriek hebben. ik laat altijd mijn bankkaart thuis, vind da nie veilig, ma hoeveel zou ik moeten meenemen? kan iemand mij zeggen of die parels daar duur zijn?

daaaaaaaaaag!

• sanne

hoi hoi

Je hebt in manacor of daar in de buurt wel een parelfabriek, maar als ik jouw was zou ik daar niet je geld uitgeven aan parels. Ze zijn daar namelijk veel duurder.

Als je in el arenal zit, ga dan naar het overdekte gedeelte.Daar heb je een winkeltje en daar heb je voor 20 euro een set parels ( dus een ketting, een armband en een setje oorstekers). Ik heb er ook lang naar gezocht, maar de reisleidster zei al dat dit het goedkoopste was en idd, ik heb geen parels gezien die goedkoper waren dan deze. Alleen maar veel duurder.

succes.

• Rudi

Hallo,

Wij waren ook op Mallorca laatste weken.Er zat veel prijsverschil

in de parels.We waren in een winkel aan de kust waar er parels waren van

20 euro voor een snoer .Maar er lagen er achter glas van 100 euro voor

een snoer.Het verschil zat in synthetische parels of parels van

echte gemalen schelpen.Dit antwoord gaven ze ons hé.

Groetjes,

Rudi

• jacqje

je kan rustig je bankpas meenemen om daar te pinnen hoor, wij doen dat al jaren op mallorca en hebben nog nooit 1 probleem gehad. je moet je pas natuurlijk wel veilig opbergen als je gepint hebt, in een kluisje ofzo niet in je kamer achter laten maar volgens mij spreekt dat voor zich.