Meloen en drankje kopen op het strand

• Timmie

Ik zou helemaal geen meloen en ananas e.d. kopen.

Ten eerste veels te duur! En wat denk je van de bacterien en andere zooi op die vruchten. Die lui lopen soms heel de morgen met hetzelfde stukkie rond om te verkopen. Ze naaien je waar je bijstaat! 9 euro voor een stukkie meloen is heel normaal. Ik heb een driedubbel stuk dan dan dat van hun bij de supermarkt gekocht voor nog geen 2 euro! Met plastic mesjes erbij!

Drankjes op het strand moet je eigenlijk helemaal niet kopen.

Als je vraagt wat bv cola kost dan zeggen ze `Cola?`en maken het bilkje open voor je en moet je betalen. vaak een euro 4 per blikje! Als je wat wilt hebben wat ze niet bij hun hebben lopen ze naar de dichtbijzijnde supermarkt en kopen daar een blikje voor 60 cent en verkopen die aan jou voor 4/5 euro!

Zelf even aan de boulevard een supermarkt binnenlopen is stukken goedkoper!

Enne balletje balletje…. kan ik kort over zijn !

NIET AAN BEGINNEN, je verliest ALTIJD

• Cisca

Lieverd, dit weet IEDEREEN al!!!

• henk

oke iedereen weet dit misschien al wel, maar er zijn er toch nog veel die er steeds weer intrappen, je kunt niet vaak genoeg blijven waarschuwen vindt ik.

• Djbest

Dit weet iedereen al???

Waarom lopen deze gasten er dan nog? En waarom speelt men nog steeds balletje balletje?

Omdat er dus nog steeds mensen zijn die erin trappen. Groot gelijk hoor Timmie. Een waarschuwing kan nooit kwaad….

• Cisca

Omdat sommige mensen schijnbaar nog steeds geen hersens gekweekt hebben. Iedereen weet dit. Net zo goed als iedereen weet dat drankjes op een terras op een boulevard 3 keer zo duur zijn als op een terras dat niet aan de boulevard ligt, en je je portemonee goed moet wegbergen als je naar een markt gaat!

• Dumber

Euh Cisca, je bent nu een beetje overdreven bezig zeg!

Laat mensen gewoon sociaal zijn, en andere waarschuwen voor balletje-balletje, dure terrassen etc.

Waarom maak je je daar zo druk om? Is toch alleen maar goed bedoeld?

Hoef je diegene niet zomaar voor hersenloze uit te maken!!

Beetje onvolwassen, vind je zelf ook niet?

• bluff

misschien verkoopt ze zelf wel meloen en speelt ze a'vonds balletje balletje!!!

• karina

En alle 2 jouw hersencellen zijn wel goed ontwikkeld zeker? Hoe voelt dat nou, denken dat je alwetend bent?

• Timmie

Je hebt gelijk, maar er zijn toch steeds weer mensen die erin trappen!

Beetje overdreven, maar het is schijnbaar toch nodig!

Cisca schreef:

>

> Lieverd, dit weet IEDEREEN al!!!