Duitse gedeelte is TOP!!!!!!!!!!!

• Pim

Het duitse gedeelte is echt TOP!

In tegenstelling tot wat de reisleiding je vaak vertelt. Dit is wat wij op onze info dag te horen kregen over het duitse gedeelt: ‘daar zitten alleen maar duitsers in de kroeg die de hele dag liters bier zuipen, braadworst eten en naar schlagers luisteren’! Dat zal vast zo zijn in een paar duitse tenten maar wat die piemel er niet bij vertelde was dat er wel twee super gave discotheken liggen waar je slechts 20 euro betaald en dan de hele avond gratis kunt drinken en ook nog bij beide discotheken naar binnen kan (als je voor 12uur gaat krijg je ook nog superveel kado's t-shirts, kettingen,enz)! In de 3 avonden dat wij er zijn geweest hebben we nog niet 1 duitse plaat gehoord maar alleen maar toffe trance muziek en top 40! Er is airco, je hebt plaats genoeg, het is mooi ingericht en er zijn toffe lasershows! Er zijn ook niet alleen maar duitsers maar ook nederlanders, engelsen en spanjaarden.

In tegenstelling tot het nederlandse gedeelte waar je alleen maar kroegen of kleine danstenten hebt waar je je te pleuris zweet (of waar je verkouwe wordt van de airco) en waar ze gezellige apres ski draaien en waar de leeftijd gemiddeld een stuk lager ligt (bierzuipende jongeren). Als je op tijd met de bus naar het duitse gedeelte gaat, voor 12uur, kost het je maar 1,10, terug neem je de taxi voor 6 euro. Geef mij maar het duitse gedeelte hoor! Ik zou zeggen probeer het op zn minst eens!

• Meisje

Joow Pim!!

Helemaal mee eens!!! Wij denken er precies zo over!!!

-x-

• An

Welke discotheken kan je zoal aanraden om heen te gaan in het Duitse gedeelte?

• Pim

RIU palace vond ik zelf het tofste, deze is volgens mij ook het grootste. Paradies is ook erg leuk. Maar als je voor de ene discotheek betaald (meisjes 18 euri, jongens 20 euri) kom je ook de andere binnen en ze liggen niet ver uit elkaar. Dus ga bij allebei eens kijken!

• Brenda

Ik ben het toch niet helemaal met je eens… Wij zijn ook (zeven meiden) naar Paradies en Riu-Palace geweest, en wij vonden het ronduit verschrikkelijk daar!! We werden de hele avond bijna aangerand door al die bezopen Spanjaarden, Duitsers en Engelsen, die gasten zijn echt brutaal!! Het maakt ze niet uit hoé je eruit ziet, als er bij wijze van spreken maar tieten aan zitten… Ten tweede is het zo dat je veel entree moet betalen en vervolgens de hele avond gratis kunt drinken, maar dat klinkt aantrekkelijker dan het in werkelijkheid is…je kunt namelijk aan de bar gaan staan tot je een ons weegt, meer dan één drankje per persoon krijg je echt niet mee, en dan sta je er ook ongeveer een kwartier op te wachten… de barmannen gaan gewoon rustig de bar schoonmaken en kijken je aan alsof je gek bent..voor onze mannelijke medemens is het nóg lastiger drinken te krijgen!! De muziek was inderdaad wel goed, wij hebben ons af en toe ook geïrriteerd aan de gezellige ‘bier-en-tieten’ muziek in het Nederlandse gedeelte, maar toch waren wij daar tien x liever dan tussen die bezopen duitsers.. (ps. heb niks tegen duitsers, maar liever niet in groepsverband… ":$ )

Brenda

• Ray

Als je de volgende keer weer naar de Riu of Paradies gaat, geef je een ober gewoon wat euro's fooi bij je eerste bestelling, kijkt ie je raar aan ;-) , maar zeg je

dat dat voor hem is.

Moet je kijken hoe hard ie dan voor je rent de hele avond, geen kwartier wachten, nee, als je aankomt lopen en hij ziet je, krijg je een knipoog dat ie je gezien heeft en hoppa je drank staat er.

1 minuut werk, gewoon paar eurootjes extra voor die hardwerkende mannen ;-))

• riu

inderdaad, en dan doet ie ook niet moeilijk over het aantal drankjes dat je meeneemt… Dat is mijn ervaring iedergeval.

• Ot de Haas

hoe je het ook went of keert, duisters zijn gewoon verkeerd ;)

met die belachelijke rietjes mutsen van ze, haha

• Anne

Wij zijn ook met een stel meiden daar geweest en hebben nergens last van gehad (althans, niet meer dan in het nederlandse gedeelte). Ook drankjes hebben we met 5 tegelijk besteld! Zelfs mixen! Dus het is gewoon van persoon tot persoon verschillend! Ik weet niet wat ik fouter vind bezopen 18 jarige hollanders met gouden kettingen of lekkere mannen om naar te kijken (dan wel duitsers…)… Met dat aanranden valt ook wel mee hoor, je zegt gewoon ‘nee’ en weg zijn ze, draai er gewoon niet omheen!

• An

volgens mij is er weinig verschil tussen dronken Duitse jongeren en dronken NL jongeren…volgens mij kan je het erger treffen (bijv de engelsen en russen, bleegh)