Echt Gezellie hier

• Live vanuit Club Martha's

Club Martha valt best mee de meesten doen stug over Calla D'or maar valt best mee is wel een kind vriendelijke hotel veel leuke animatie in het nederlands.

Maar pas op als je naar bollero's moet zit je slecht boven een discotheek en zonder airco.

Geen kakkelaken hier

Leuk strandje in de buur

Groetjes P & J

• Mascha

Doe je mijn broer ook even de groeten dan? :-D

Die werkt er in het animatieteam, hij heet Martijn!

Groetjes, Mascha

• henk

Fijn dat te horen, wij gaan 19 september naar martha's en fijne vakantie verder en mocht je nog leuke tips hebben na afloop dan hoor ik die graag.

• alida

Wij komen zondag naar club martha's. Wij zijn benieuwd hoe het er is en in cala d'or, ik hoor bijna alleen maar positieve reactie's.

Mascha ik zie nu eindelijk wie je broer is want ze hebben het er allemaal over dat hij heel leuk is in het animatie team.

• Live Martha's

Doe ik, hij levert een knap staatje werk vandaag deden ze de musical mama mia echt waanzing en hij is nog leuk ook LOL.

Greetz.Mascha schreef:

>

> Doe je mijn broer ook even de groeten dan? :-D

> Die werkt er in het animatieteam, hij heet Martijn!

>

> Groetjes, Mascha

• Live Martha's

Ja het is echt waanzing hier, voor het zwembad moet jevroeg je bed uit om een bedje te reseveren anders is het vol, maar het stand 3 min lopen is ook erg lekker en rustig maak niet uit hoelaat je gaat is altijd plaats en als je kinderen heb zit je hier erg goed. van 9 uur tot 12 snacht is er vermaak, maar let wel op als je een studio boek dat je op een bank slaap en dat is minder je bent kapot smorgen. en voor leker eten moet je naar de westeren salon aan de overkant erg leker.

Heb je nog vragen vraag maar raak.

Greets

Pascal en Jeroen

• Live Martha's

Ja is een erg leuke jongen die het goed doet hier en met kinderen zit je goed hier kwa uit gaan heb je niks hier, want de disco op het comlex moet je niet veel van voor stellen allemaal kinderen,

En heel erg veel brabanders hier.

Heb je nog vragen vraag maar raak.

Greetz

Pascal en Jeroen

alida schreef:

>

> Wij komen zondag naar club martha's. Wij zijn benieuwd hoe

> het er is en in cala d'or, ik hoor bijna alleen maar

> positieve reactie's.

> Mascha ik zie nu eindelijk wie je broer is want ze hebben het

> er allemaal over dat hij heel leuk is in het animatie team.

• alida

Wij hebben ook een kleintje van bijna twee dus die zal zijn eigen wel vermaken.Wij komen ook uit brabant, jullie toevallig ook. Hebben jullie ook kinderen. Kun je op martha's tegen een vergoeding e-mailen of is dat gratis en staan er veel computers.

Hebben jullie ook het avondeten erbij genomen en hoe is dat daar. Ik hoorde dat er weinig keus was. Het is natuurlijk heerlijk weer daar nu bij ons wat minder.

• henk

wij gaan met 2 kinderen, ze zijn 3 en 1 jaar. Wij hebben een appartementje geboekt met half pension, is het eten daar een beetje te eten. Hoe is het ontbijt en het diner. Wat dat zwemmen betreft, wij zullen toch wel veel naar het strand gaan, de kinderen vinden het fantastisch om met zand te spelen. Hebben ze ook wespen daar in cala dór. Ik zal het niet te lang maken anders zit je de hele vakantie achter de p.c. en dat is vast niet de bedoeling.

Veel plezier verder in de vakantie.

• Flo

Echt lachen al die reacties, ook wij zijn met 2 zoons en oma naar Martha,s geweest . Vooral vanwege de animatie !!!.Inderdaad Martijn was gek, maar de meisjes deden niet voor hem onder vooral Esmee en Sanne! zijn echte toppers!!!! Appartement vond ik zeer verzorgd met airco! leuk opgezet park. Voor kinderen ideaal, het restaurant was niet subliem maar af en toe uit eten in de omgeving is een aanrader vooral HET STEAKHOUSE!!! goed uit eten voor een redelijke prijs. En als je volgend jaar is iets anders wil is CLUB EUROPA in Paguera een aanrader ook daar wordt de animatie verzorgd door Cosmo-Entertainment.! Heel leuk park ,en de stranden zijn daar erg mooi!!!