Iedereen heeft het over kakkelakken, maar wat zijn dat precies voor een diertjes en heb je daar veel last van?
Wij gaan half september naar Mallorca, zijn daar dan nog wespen?
Hoi Henk,
Wij zijn net terug uit Mallorca, 11 dagen geweest, de eerste dagen van onze vakantie hebben wij helemaal geen last gehad van kakkerlakken, maar de laatste 4 dagen van onze vakantie hebben we er een stuk of vijf gehad!!! Het zijn gewoon erg vieze beesten om te zien, maar ze doen geen vlieg kwaad (die ik er overigens ook niet gezien heb Ik geef je alleen één tip (die je misschien al lang kent;) GA ER NIET OP STAAN!!! Kakkerlakken laten dan namelijk eitjes achter en binnen no time heb je dus een ware invasie…wat misschien bij ons ook wel het geval was… Maar ja kijk, wij meisjes zijn dan ook wel watjes (niet allemaal natuurlijk
Dus jullie zijn vast wel zo stoer om het beestje te vangen in een beker en gewoon over het balkon te gooien of om speciale gifspray te vragen bij de huisbaas (duurt trouwens tergend lang voordat ze daaraan dood gaan, dus je moet wel tegen stuiptrekkingen kunnen
Brenda
hey mijn man en ik komen al ruim 8 jaar in mallorca en hebben nog nooit een kakkerlak gezien, maar dat je er niet op moet gaan staan is geen fabeltje hoor in tenerief hebben we er namelijk wel veel in het appartement gehad en als je ze dood trapt vermenigvuldigen ze zichzelf. gewoon doorgeven aan de reislijding en die zorgen er wel voor dat er spray komt. veel plezier.anjamart schreef:
>
> In het grijze verleden (jaren 50? of 60?) is er óók een
> liedje over gemaakt: la cucaracha.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?