Wat hebben we te zoeken in Cala d'or?

• Joris

25 augustus gaan wij met 6 kerels naar Cala d'or. Tijdens mijn zoektocht op internet heb ik maar weinig pagina's gevonden met info over Cala d'or. Kun je daar wel goed stappen? En er komen toch niet alléén maar stelletjes hè?

Graag reactie…

Groet,

Joris

• Even ano

Nee, geen stelletjes maar vooral gezinnetjes met peutertjes! Hihihi…Foutje!

Wij gaan naar Cala d'Or, juist omdat het zo lekker rustig is, kindvriendelijk, etc.

Tja, een paar jaar geleden moest ik er ook niet aan denken. Maar nu lijkt het me heerlijk!

• Ron

Voor 6 kerels waren er wel betere plaatsen te bedenken.

Cala dÓr is heel mooi maar wel erg gericht op kinderen. Bij iedere winkel staat zo'n elektrisch speeltje waar de kinderen op kunnen zitten.

ook heb je van die kinder kartbanen en een kinderkermis.

Maar er zal ongetwijveld wel wat voor jullie te doen zijn maar verwacht er niet te veel van. Toch een fijne vakantie toegewenst Ron

• Petra

Ben in juni naar Arenal geweest, en een auto gehuurd. We zijn toen ook 1 dag in Cala d'Or geweest. Nou ik ben blij dat we daar niet op vakantie waren, want het was idd 1 grote kinderboel, wel veel restaurantjes gezien enzo, maar of je er nou echt kunt stappen? Denk toch dat je dan in Playa/Arenal of Palma moet zijn….

• nn

uiteraard zitten er ook kroegen en disco´s. Het is een supergezellige plaats!!

• Jut en Jul

Hey Joris!

Wij twee meiden gaan de 29ste naar Cala d'or. We weten ook niet wat er te beleven valt maar we gaan ons zeker vermaken. Misschien tot dan!

Groetjes Jut en Jul ;)