Partypakket gogo..?

• The Girls!!

Heyzz..

Wie kan ons vertellen of het partypakket dat je bij sunweb/gogo vooraf kunt boeken ( bestaande uit De Hollandse nacht/Bezoek aan BCM/Kroegentocht) of dat de moeite waard is? Wie is er meegeweest, wat zijn jullie ervaringen? Wat is de gemiddelde leeftijd van de mensen die hier meegaan? Zijn het ook drie verschillende avonden of is het allemaal op 1 en dezelfde avond?

Information wanted!!

Thanks,

The Girlss!!

• Erica

Hey Girls,

Wij zijn al op mallorca geweest met gogo tours en hebben niet het partypakket genomen maar zijn wel meegeweest met de kroegentocht en de BCM!

De kroegentocht is erg leuk het is meestal op de tweede avond zodat je een beetje de kroegen en discotheken kan verkennen! Je krijgt bij binnen komst een welkoms dranje en overal gratis entree! Gogotours vraagt voor deze activiteit € 7,–

De BCM is ons niet zo heel goed bevallen! Je moest € 36,– betalen dan krijg je de reis erheen, de entree en de drank gratis! Dit klinkt natuurlijk heel aantrekkelijk maar je moet natuurlijk wel van de muziek houden die er gedraaid wordt! Aan het begin van de avond draaien ze R & B en later een beetje trance achtig ( niet zoals in NL) Verder zijn daar alleen maar laveloze engelse te vinden en de shows zijn dus ook op engelse gericht!

De hollandse nacht hebben wij niet gedaan, wat ik achteraf jammer vond omdat je daarbij naar Riu palace zou gaan (bleek later) en daar zijn we in onze vakantie helaas niet meer aan toe gekomen!

Als je in Mallorca aankomt heb je ook nog de kans om een feestkaart te nemen (via gogo) deze kost € 79,– aan daarvoor krijg je: het Western Water Park, kroegentocht, BCM, Palma by night, hollandse nacht en een kortingskaart voor een aantal restaurantjes.

Wat je ook nog kunt gaan doen is de jeep safari (echt een aanrader) je komt dan op de mooiste plekjes van Mallorca dit kost wel € 50,–

Hoop dat jullie hierbij genoeg info hebben :D

Fijne vakantie!

• Mark

Hey Girlss,

Wij gaan zondag a.s. weer naar Mallorca, vorig jaar ook geweest en was heel goed bevallen. Wij zijn ook naar de BCM geweest, de kroegentocht gedaan en de hollandse nacht. De BCM viel ook bij ons flink tegen. Het was wel onze laatste nacht dus waren we wat rustig maar heel veel engelse daar en bijna alleen maar (slechte) r&b. Dit zou ik dus niet doen, de kroegentoch zeker wel. Kost bijna niets (7 euri ofzo) en je komt dan toch bij een paar leuke kroegen, zeker als je nog niet eerder op Mallorca bent geweest een aanrader. Zo leer je ook al wat van je mede gogo-reizigers kennen. Hetzelfde geldt voor de Hollandse nacht, goeie sfeer, niet duur, kortom ook de moeite waard!

p.s. wanneer zijn jullie op Mallorca te vinden.Je kan me anders ook wel mailen.

groeten Mark

• rick

hoi! wij zijn vorige week op mallorca geweest en we vonden het helemaal geweldig!

hele gezellig reisleiders en het partypakket is echt een aanrader! Ikvond de BCM helemaal geweldig, ook al had je daar dronken Engelsen. Want in El Arenal heb je toch ook dronken mensen?

Wij hebben toen de feestkaart gekocht en ik vond het heel erg de moeite waard!

Ook de Kroegentocht en het waterpark waren vet! Hollandse NAcht is een ideale afsluiting van die topweek!

dus een aanrader!

laterzzzz

• Erica

Volgens mij zijn wij op de slechtste avond in de BCM geweest dan……. Ik vond het al zo raar dat al die engelse die dj een beetje liepen te verafgoden terwijl hij echt echt zwaar klote draaide!!!

• P

cker de moeite waard!!!

• Jeanine

BCM = zwaar gaaf, je mist echt wat als je daar niet heen gaat.

Als je van Hollandse muziek houdt (lees Bertus Staigerpaip, Henk Wijngaard) moet je zeker kroegentocht en Hollandse nacht doen. Ik heb het ook gedaan, maar hou er niet van, dus vond het vreselijk,

Palma by night is gedeeltelijk leuk. Je gaat dan eerst naar Titos. Dit is echt zwaar gaaf, te vergelijken met de Melkweg in A'dam. Daarna ga je naar Rui Palace en Paradise. Dit vond ik echt geen hol aan. Zelfs als je stil stond als een geep, werd je al bij je reet gegrepen… en het stomste aan die hele avond is dat je, je eigen vervoer terug moet regelen. Je bent dan bij paal 9 en wij zaten bij paal 0, dus dat was zeker een half uur lopen (taxi ja).

have fun