Gemiddelde leeftijd

• Cheeky girl

Hey y'all!

Ik vroeg me af wat ongeveer de gemiddelde leeftijd is van de party peeps op Mallorca… Niet te jong hoop ik (ben zelf 22)….!

Misschien hebben bepaalde tenten ook een bepaalde leeftijdscategorie qua publiek?

Grtjs!

• jasper

Nee hoor ben zelf 23 er zijn daar goede tenten rui palace is een goede tent je betaalt 20 euro en dan kan je de hele avond drinken alleen het zijn B merken maar je merkt het toch niet.. voor een breezer betaal je een 1 euro er voor…

p.s de nederlands tenten zijn bijna niets aan..

ben op mallorca geweest van 21 juli / 28 juli 8dagen is wel wat weinig..

groetjes jasper… :)

• suus

moet je dan in riu palace voor een breezer evengoed nog 1 euro betalen of hoe moet ik dat zien??

• Spaingirl

Leeftijd is erg jong gemiddeld zo 19 jaar. Wel balen hoor!!

Waar zijn alle ouderen…

• Im

HIERRRR! Invasie van de rijpere volwassenen! ;-)

• The Girls!!

You Bet!!!

• Embee

Kom er net vandaan en ik ben maar een paar mensen tegengekomen die jonger dan 20 waren. De rest was allemaal ouder.

• The Girls!!

Thanks Embee, dat hadden we net ff nodig om dat te horen!!

:-)

• Spaingirl

Tja, kon ik dat ook maar zeggen. Ben ook net terug (en ben er ook al vaker geweest ook) maar echt iedereen is gemiddeld 20 jaar. Echt niet ouder, meeste jonger.

Toch veel plezier op Mallorca, ondanks de jonge leeftijden ;)

• martha

Zou het er misschien aan kunnen liggen in welke periode je naar Mallorca gaat en in welke plaats je bent?? Ik denk zo maar dat er in het voor- en naseizoen meer “ouderen” zijn, of jonge stellen met kinderen die nog niet naar school gaan. En in het hoogseizoen meer jongelui, die voor het feesten vooral El Arenal en omgeving opzoeken??

In elk geval: voor wie zn vakantie nog tegoed heeft: alvast veel plezier en mooi weer gewenst!