hey,
-Het water is heerlijk warm, mooi schoon strand, strandbedjes zijn te huur voor € 4,- per stuk per dag, er lopen vrouwtjes rond die meloen en drankjes verkopen vraag eerst naar de prijs en afdingen.. (Ik heb een nederlands gezin €16,- zien afrekenen voor 4 mini stukjes watermeloen, duzzz..)
-Is het duur? Dat hangt van jezelf af wij zijn 15 dagen geweest waarvan we 10 avonden flink zijn wezen stappen, ook hebben we een auto gehuurd en vaak buiten het hotel gegeten. Gemiddeld per dag € 50,- op gemaakt. Er zijn veel supermarkten daar kun je goedkoop drank halen.
-Je kunt heel makkelijk naar Palma (de hoofdstad). Je kunt met de bus lijn 15 en 23 (lijn 23 is sneller en gaat over de snelweg) de bus kost €1,10 enkele reis en het maakt niet uit waar je in of uitstapt. De bussen gaan vaak om de 10 min. In Palma kun je een bustour doen met zo'n cabriobus dit kost € 13,- volgens mij.
Palma is zeker de moeite waard.
-Voor diefstal moet je altijd uitkijken natuurlijk, huur een kluisje en zorg dat je hier een bon van krijgt. Doe niet mee aan balletje balletje, het lijkt of hij alleen staat maar ze zijn min. met 4 a 5 personen en je ziet mensen heel gemakkelijk winnen maar deze horen erbij. Mocht je iets kopen bij een van de vele zuid afrikaanse mannen met nep oakley brillen en Louis Vuiton tasjes en petjes ding dan goed af, vaak is 1/2 a 1/3 van de prijs heel reeel.
- Eten kun je volop er lopen veel proppers rond. Als je graag Nederlands eet zijn Amstelhof, Hans en Grietje en steakhouse Amsterdam bekende namen.
-Discotheken:
-Riu palace (€20,- entree drinken/zuipen zoveel je wil en je krijgt een hoop troep mee naar huis, badhandoeken, t-shirts, laserlampjes, luchtbedjes, etc. Ook krijg je entree voor 3 disco's oa de Paradies (wel veel duitsers)
-Mtv beachhouse (mooie tent)
-Feestpaleis (na 1 uur hardstyle)
-Veronica
-Heeren van Amstel (heel gezellig feestcafe)
-cafe de zaak
-BCM in Magaluff schijnt mooi te zijn ik ben er niet geweest
Heel veel plezier!!
groetjes