Wie o Wie gaat er ook ............

• Pascal

In augustus rond de 11 naar Aparthotel Club Marha's in Cala D'Or (Mallorca) ?http://www.clubmarthas.com/holandes/home.htm

En wie kan wat over dat plaatsje vertellen bijv:

Zijn er leuke baretjes of discotheken ( misschien Nederlands Resturantje of baretje )

Wat is daar een tip om naar toe te gaan kw excursies

En is het een beetje betaalbaar daar in Cala D'Or.

Nou ik hoop wat reacties te krijgen!

Greetz

• Karin

Wij gaan later, in september, naar Club Martha's. Heb je al op www.vakantiewijzer.nl gekeken. Daar staan veel recencies en ook wel wat tips over uitjes.

Wij willen in ieder geval naar Mandrago beach (moet erg mooi zijn) met het toeristentreintje. Markt in Felanitz op zondag moet erg leuk zijn. We willen ook een paar dagen een auto huren; de westkant van het eiland en Cap Formentor moet errug mooi zijn.

Restaurantjes bij de haven in Cala d'Or moeten erg leuk zijn. Veel mensen hebben het over Hans en Grietje (restaurant), maar wie wil er nou Hollandse pot eten als je een weekje op vkantie bent?

Laat me even weten wat jullie hebben gedaan etcetera.

• alida

Wij gaan 15 augustus naar Club Martha's. Wij hebben een zoontje van bijna twee jaar. Wij gaan ook voor de eerste keer dus moeten ook de leuke plekjes nog op gaan zoeken.

• Even ano

Alida,

Wij gaan ook met ons zoontje van dan net 2 (en nog eentje van 4,5 maand). Als je eind augustus tips (restaurantjes, wat uit Nederland meenemen, leuke speeltuintjes, etc) hebt voor ons, please let me know!

Groetjes en heel veel plezier!

• Pascal

Nou mensen bedankt voor de reacties, we hopen nog wat reacties te krijgen, maar als we terug zijn laten we ff weten hoe het geweest is in iedere geval kwa speeltuintjes enz. voor de gene die ook snel gaan prettige vakantie.

Pascal en Jeroen

Pascal schreef:

>

> In augustus rond de 11 naar Aparthotel Club Marha's in Cala

> D'Or (Mallorca) ?http://www.clubmarthas.com/holandes/home.htm

> En wie kan wat over dat plaatsje vertellen bijv:

>

> Zijn er leuke baretjes of discotheken ( misschien Nederlands

> Resturantje of baretje )

> Wat is daar een tip om naar toe te gaan kw excursies

> En is het een beetje betaalbaar daar in Cala D'Or.

>

> Nou ik hoop wat reacties te krijgen!

>

> Greetz

• Mascha

Hoi Pascal,

Geef me je e-mailadres en ik mail je over Martha's.

Gr, Mascha

• Pascal

Mascha hier komt mijn email adres hooge40@zonnet.nl nou ben benieuwt wat voor informatie je heb alvast badanktMascha schreef:

>

> Hoi Pascal,

>

> Geef me je e-mailadres en ik mail je over Martha's.

>

> Gr, Mascha

• Mascha

Ik heb je gemaild!

Groetjes, Mascha

• Pascal

Mascha, bedankt heb het ontvangen en ff uitgeprint ik ga het nu ff lezen alvast bedankt.

Pascal en Jeroen

Als ik nog vragen heb hoor je ze wel LOL

En een reactie zet ik zekker op die link neer

• Rachel

Wij gaan ook 11 aygustus naar Mallorca, voor de eerste keer!

We hebben er vette zin in!

Jullie ook veel plezier!

Ilona, Chamali, Jamila en Rachel