Alcohol..

• The Girls!!

Heyzz partypeeps!!

Als je alcohol wil meenemen ( likeurtjes e.d.) hoeveel mag je meenemen? Ik heb het nagezocht op schiphol.nl maar er staat niks vermeld over, dat het verboden zou zijn. Wie kan me er meer over vertellen?? Mag je alcohol in je (hand) en gewone bagage mee vervoeren van NL naar Mallorca en hoeveel?

Thanks!!

-x-

• marcel

Als niemand iero verder en reactie geeft dan moet je het gewoon bij het inchecken vragen hoe het zit. Want na incheken kan je toch nog TAX-FREE shoppen. bij de drankzaak(gall & gall geloof ik) in het tax-free gedeelte. Succes en veel FeesT PlezieR op mallorca. Ik ga Vrijdag weg. Supper veel zin in. Groeten Marcel

• Jeanine

Ik citeer:

"Binnen de EU-landen ¹ is in principe vrij verkeer van goederen mogelijk. U hoeft geen aangifte bij de Douane te doen, als u zich houdt aan de hieronder genoemde hoeveelheden. Neemt u meer mee, dan moet u aantonen dat het voor eigen gebruik is. Kunt u dit niet aantonen, dan moet u belasting betalen over het meerdere. De maximale hoeveelheden accijnsgoederen, waarvan de belastingen zijn voldaan, die uit een EU-land voor eigen gebruik kunt meenemen, zijn:

- 110 liter bier;

- 90 liter wijn;

- 20 liter likeurwijn, zoals sherry of port;

- 10 liter sterke drank;

- 800 sigaretten;

- 400 sigaren of cigarillo's;

- 1 kilogram tabak."

www.douane.nl

• The Girls!!

thank you :-)

• G-Style

joehoe goed zuipen inkopen ;)

• Erica

Jammer alleen dat de alcohol op mallorca niet echt goedkoop is!!!

• net terug

in spanje is de boozzz veel goedkoper, gewoon ff een willekeurige supermarkt binnenlopen en inslaan. vb. Bacardi € 9,50 (ja de echte, ja! (1liter))

Alleen als je boswandeling of van die andere nederlandse jogydrinks wil zou ik die wel meenemen die zijn moeilijk te verkrijgen.

• G-Style

OOh als ze maar tequilla hebben hihi