appartementen pueblo park

• edwin

Hoi we gaan 8-aug met ons zoontje van 1 jaar naar de app. pueblo park. in playa de palma.

Vraagje is er al iemand geweest en hoe was het gerenoveerde complex?En hoe zagen de appartementen eruit?Ben benieuwd…..voor de rest nog een beetje supermarkt in de buurt?

• Evi

Hoi Edwin,

Wij zijn op 13 juli in Pueblo Park geweest om te kijken voor volgend jaar!

Het is in 1 woord prachtig geworden!Wij hebben dan ook geboekt.

Het complex ligt aan een hoofdweg,als je voor de ingang staat (met je gezicht er naar toe)dan heb je rechts een zijstraat.Als je die helemaal rechtdoor loopt kom je bij het strand en de winkelstraten.Je hebt er veel supermarkten alleen onze ervaring is dat er veel verschil in prijzen zijn.Da appertementen zijn erg mooi,liggen rond het zwembad.Mocht je nog meer info willen schrijf het hier maar neer en dan reageer ik wel weer..

Groetjes,

Evi

• An

kijk op www.vakantiereiswijzer.nl

• joyce

Ik ben ook op vakantie naar mallorca geweest en we hebben mensen leren kennen die ook in dit appartement verbleven. Mijn ogen vielen open van verbazing toen ik het complex op kwam lopen, het is echt een heel mooi complex. zowel de appartementen als het zwembad zijn perfect en ook de ligging is perfect. Ook is er goede bewaking ‘s avonds en ’s nachts, alleen met een pasje heb je toegang tot het complex. Ook houden ze er rekening mee dat de jongeren niet teveel overlast veroorzaken, en is er bijna iedere avond een animatieteam om de jongste kinderen bezig te houden.. ik hoop dat jullie een fijne vakantie tegemoet gaan, maar dat zal vast wel lukken in dit complex!!

• MATT

DAT WORDT KNALLLLLLLLLLLLE!!!!!!!!!

wij gaan er met 9 jongelui heen :D

wordt geweldig gaaf daar dus!!!!!!

Khou wel van wat luxe :D groetennnnnnnnnnn matt

• ni

Op de kamer heb je televisie met de Nederlandse zenders; ned. 1, 2 & 3 + rlt4.

Magnetron, Broodrooster, elke dag voldoende schone handdoeken + schoonmaakster die de kamer opruimt.

Als je naar buiten gaat via de receptie en dan rechts afslaat en 10. min loopt, kom je een grote goedkope supermarkt tegen, deze is stukken goedkoper dan de supermarkten op de boulevard.

Het strand + de boulevard zijn erg dichtbij, het is heel erg handig dat er bij de zwembad aan de achterkant van het gebouw een hek is waar je langs naar buiten kan.

Ik heb echt genoten daar!

• Toon*

Hoi,

Wij zijn net 1 dag terug van Mallorca Pueblo Park, het is een schitterend park alles is nieuw erg mooi en verzorgd, eten en drinken is prima en mooie appartementen, iedere schoongemaakt en schone handdoeken. 1 minpuntje het personeel aan de zwembadbar en die staan 's avonds ook op het terras bij de bar, die mogen wat mij betreft wel iets vriendelijker zijn het ligt net wat voor een dag ze hebben de ene of de andere dag kan erg verschillend zijn, maar daar klaagde wel meer mensen over.

Voor de rest alles oke zelfs de animatie is goed er zit een hollandse jongen van 17 Mike en een meisje van 19 Elise erg vriendelijk en leuk, doe ze de groeten maar van de mensen uit nijmegen en Venlo dan weten ze het wel.

Veel plezier daar, maar dat zal wel lukken.

Groetjes Toon*