Wij willen graag via Sunweb een jeepsafari boeken. Iemand dit eerder gedaan? Is het de moeite waard? En moet je zelf rijden? Info???? Tnx!!!
Ik heb een jeepsafari gedaan via sunweb/gogo tours en het was heel erg mooi!
Je gaat eerst een stuk offroad rijden dan kom je bij een heel mooi strandje waar je kan zwemmen en daar wordt ook de lunch verzorgd (broodjes met kaas en ham en een stuk meloen) dan ga je verder rijden en dan ga je echt de 4 wheel drive gebruiken dit is over erg ruige rotsen dan kom je bij een mooie baai aan waar je kan zwemmen en snorkelen en dan vertrek je weer richting appartement / hotel.
Het duurt ongeveer van 10.00 uur tot 16.00 uur!
Je kan ervoor kiezen om met een gids te gaan (maar let op!!!) dit is nooit een echte gids maar dan wordt je gewoon bij een stel in de auto gezet die wel wil rijden of de reisleider die rijd ook vaak!
Er is wel een gids bij maar die rijd alleen in een auto vooraan de rij!I
Ik hoop dat je hier wat aan hebt!
Groetjes,
Erica
Hoi hoi
Nou wij zijn gister net weergekomen.
En ik ( mandy ) vond de jeepsefari wel super maar doodseng..!!
Wij gingen met 5 meiden in een auto.. en een meisje die reed die had echt alles onder controle duz we vertrouwden haar echt.. en het ging echt super..
gewoon goed luisteren waar je langs moet..welke lijnen je moet nemen..dan komt alles goed..! je moet al wel minimaal een half jaar je rijbewijs hebben..
Maar het is wel de moeite waar.. het kost wel wat maar het is wel leuk..wel erg lang we gingen om 10 u weg en waren er om 18 u weer.. duz erg lang..
Dat kwam ook omdat er een jeep bij was die telkens kapot ging.. duz moest je soms echt super lang wachten .. in de hitte..
Maar bij je reisleid(st)er kan je dan gelijk aangeven als je daar mee aan wil doen..
Gr mandy
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?