Informatie en foto's voor Don Juan boekers

• Rob

Vorig jaar zijn wij met een groep vrienden naar Mallorca geweest, appartementencomplex Don Juan. Daarna heb ik er iets over op dit prikbord gezet waardoor ik nu nog steeds mailtjes krijg voor informatie.

Diegene die foto's willen zien van Don Juan: http://www.sniekers.net/fotoalbum/mallorca03/rob

Enkele opmerkingen:

-Kakkerlakken

Het kakkerlakkenverhaal is veelal overdreven. Als het even kan moet je wel zorgen dat je appartement niet op de begane grond ligt dan heb je er zo min mogelijk last van.

-Zwembad

Het zwembad is niet erg groot (zie foto's) maar lekker genoeg om af en toe te verfrissen, het is wel vrij diep (ondiepste punt is volgens mij 1.70m)

-Boulevard

De afstand tot de boulevard is ongeveer 15 minuten lopen (bergaf) Je zit dan aan het Nederlandse gedeelte van de boulevard

Als je meer wil weten: robsniekers(at)hotmail.com (ook msn)

• Wouter

Ik ben samen met Rob naar Mallorca geweest en ons appartement zat dus wel op de begane grond. Ik heb welgeteld 1 (dood) kakkerlakje gezien. Dat was wel effe schrikken, want toen waren we pas net binnen.

Het appartementencomplex is goed verzorgd en er is werkelijk helemaal niks mis mee. Je moet alleen José, degene die die tent runt, te vriend houden. Na middernacht worden ze wat strenger, zo is eentje van ons ook (tijdelijk) uit het complex gezet.

Voor meer vragen: Rob of anders wouterzeelen@hotmail.com (MSN)

• sabine

gelukkie maar dat het allemaal mee valt dan….heb echt alleen nog maar negatieve verhalen gehoord en wij gaan er zondag heen dus ben benieuwd…

thanx voor de tips boys!!!

xxx sabine

• Tineke

Das heel fijn dat het allemaal meevalt, met kakkerlakken enzo.. ben blij dat het allemaal meevalt.. Veel Liefs xxx

• sabine

eej tineke…

ja gelukkig he dat het meevalt moet er nie aan denken dat er allemaal van die vieze beesten zitten..haha….de daagjes tellen nu echt al af he…tot snel weer

xxx sabje

• helene

don juan is super! niet luxe maar wel heel gezellig! Geweldige vakantie gehad

• sabine

ow das mooi dan…ben benieuwd..

• LoCwaReeMil

Bedankt!

Wij gaan de 11e naar Don Juan…

Hebben er onwijs veel zin in.

Alleen zijn de balkons vet klein? of nie??

Hartstikke bedankt enne voor iedereen die gaat:

Veel plezier!