wie kent gogotours reisleider rob??

• joyce

ja idd de vraagtekens heb ik ook bij de prijzen van gogotours excursies, maar goed dat maakt ook allemaal niet uit, je leeft maar 1x toch? vind het jammer dat ik niet naar die wet&wild party ben geweest, maar goed dat is achteraf, ik weet wel dat ik niet nog een keer terugga naar mallorca

• Embee

He Joyce…ik heb je al in m'n msn staan. En ik heb Rob z'n msn. :) Dus dan weet je wie je moet hebben.

• joyce

hé marinus, veilig aangekomen thuis?? ik heb je weer opnieuw aangemeld, achteraf gezien viel het ook allemaal wel mee op vakantie…:) sorry dat ik je eerst geblokkerd had!! (schaam me diep)Embee schreef:

• Rob

Heyyy Joyce,

ik hoorde van een paar meiden dat ik op een forum stond, ben direct ff gaan kijken. Maar hoest ie weer in nl??

Mijn mailadres is slagroomspuit@hotmail.com…groetjes Rob

• Hans

Hé is dit ff een lijst met bekenden…. El arenal de gekste….

Ach is bruintje beer een beetje gek op Robbie…:)

Nou, heb je iig z'n emailadres, maar goed dat je 's nachts niet met hem het strand op bent gegaan trouwens, is slecht voor je handtas hahaha sorry Rob geintje wel beter op letten hè.

Oh ja Dennis, hoest met jou en Patrick??

Ik heb de cd van 18/7 2 keer gehad, maar heb nog niet gekeken of er wat opstond, als ze beide het zelfde zijn mag je er wel een hebben, inruil voor je baantje… :)

mzzls iedereen

Ps. Joyce ik zou Marinus ook blokkeren hoor, doet hij ook vaak bij anderen.

• Embee

Hans…laat me nu even geen opmerkingen gaan maken over die 2 10-tonners van jou he?? En ja…hou je handtasje in de gaten meid. Misschien kan je Rob nog van je afslaan, zolang je 'm nog hebt. :)

• joyce

ik ben blond dus ik snap het geintje niet helemaal over die handtas :(

• Embee

Hoef je niet blond voor te zijn hoor.;) Ben ik ook tenslotte. Alleen als er een handtas op een meter afstand naast je ligt en je laat 'm stelen, is er toch duidelijk iets mis met het concentratievermogen. Kom op Rob…vertel jij nou eens hoe dat nou kon gebeuren.