nog op mallorca maar ga morgen naar huis toe

• joyce

hé mensen die nog naar Mallorca toegaan,

Ik ben nu 12 dagen op Mallorca geweest en had er veel meer van verwacht, het weer en de mensen was wel oké. Alleen het uitgaan viel ongelooflijk tegen, iedere avond dezelfde muziek, net of er in iedere kroeg of discotheek hetzelfde bandje opstond. Ik wens degene die gaan in ieder geval veel plezier en ik hoop dat jullie het uitgaan leuker gaan vinden dan mij. Ga in ieder geval wel naar de BCM toe, dat is echt top daarzo!!!!!

• Erica

Nou de BCM is echt niet zo top hoor! Voor de rest is het in El Arenal wel gezellig met uitgaan! Ga bijvoorbeeld naar het Feestpaleis daar draaien ze super (wel na 1 uur pas gaan)

• joyce

gelukkig dat iedereen een andere mening heeft, want in t feestpaleis draaien ze echt niet leuk als je niet van hardstyle houdt……..

• Erica

nee dat is waar! dus alle mensen die van hardstyle houden –> naar het feestpaleis!!! zo niet ja dan heb je pech ben ik bang………

• vrouwke

Mij viel het uitgaan daar ook zwaar tegen. Ben net terug van mallorca en het was totaal niet wat ik ervan had verwacht!

• Mandy&Arno

Hoi hoi

nou wij zijn net ook weer gekomen..

En uitgaan vonden wij echt wel top daar..!

veronica,538 enz dat was gewoon super..en vooral gezellige kroegjes..

BCM moet je echt nooit naar toe gaan..! alleen maar engelsen..iedereen die zit daar een beetje te snuiven en het was net een hoerenkeet..

Duz en daar betaal je zoveel geld voor..!

Kuzz.. maar verder was het echt een super vakantie!!…