Mental Theo aan de dood ontsnapt

• Cruz

Mental Theo aan de dood ontsnapt

22-07-2004 10:13

Mental Theo heeft gisteren een noodlanding gemaakt in een vliegtuig met brandende motor. De dj was op weg van Alicante naar Mallorca in een toestel van Spainair. Boven zee raakte het toestel in problemen, vertelde hij aan De Telegraaf: “We hingen nog geen kwartier in de lucht toen de linkermotor uitviel. Omdat ik vaak vlieg, hoorde ik aan het hoge toerental van de andere motoren dat het fout zat.”

Er heerste grote paniek onder de 150 passagiers in het vliegtuig: “Iedereen besefte dat het mis was. We bleven voortdurend hoogte verliezen, we vlogen angstaanjagend laag boven de golven. Ik kreeg er het apezuur van. Vrouwen en kinderen schreeuwden en gilden.”

Uiteindelijk maakte het vliegtuig een harde landing op het vliegveld van Alicante. De passagiers persten zich door de enige nog werkende nooduitgang. Mental Theo: “Ik heb nog nooit zo hard gerend”.

Bron: tmf.nl

• arjette

heb het gisteren gezien op tv echt erg

als je zag hoe dat vliegtuig erbij lag denk ik nou heb je nog geluk gehad

maar gelukkig viel het mee alleen wat ik raar vond was dat de stewardessen niets deden omdat ze te erg geschrokken waren

dan had je geen stewardess moeten worden maar ja gelukkig is het nog redelijk goed afgelopen