excursies

• An

Zijn er ook boekingskantoren waar je goedkopere excursies kan boeken? Via Sunweb zijn de meeste excursies zo'n 45-55 euro. Beetje hoop geld. Kan dat goedkoper in een goed boekingskantoor? Iemand tips???

• Mascha

Vaak is een excusie goedkoper als je er een in je hotel bij de receptie boekt. Maar de prijzen die je net aangeeft zijn wel redelijk normale prijzen helaas…

Als je echt goedkoper wilt zul je toch op eigen houtje leuke uitstapjes moeten plannen. Mocht je een huur-auto te duur vinden, huur dan eens een scooter. Helemaal niet zo duur (ongeveer € 20 voor een hele dag) en je kunt er de hele dag en avond gebruik van maken. Leuk dus om een hele route langs leuke dingen uit te stippelen voor jezelf (heb het zelf vorig jaar ook gedaan en is echt aan te raden!).

Mocht je dit aanspreken dan kan ik je aanraden eerst een langs de bibliotheek te gaan en wat boekjes over Mallorca aan te schaffen zodat je een beetje weet wat je wilt gaan zien, waar alles ligt enz.

Succes,

Mascha

• Even anoniem

Wij gaan zo weinig mogelijk mee met excursies. Nog afgezien dat ze behoorlijk prijzig zijn zit je zo vast, zo toeristisch, etc. Wij huren een drie dagen een auto (ongeveer 100 euro) en daarmee gaan we het eiland verkennen. Verder pakken we op vakantie ook geregeld de bus.

Wij doen het liefste alles zelf. Kopen een reisgids en gaan op stap! Ook voor de tijd struin ik internet af naar leuke tips.

• Nicolette

hallo!

in ons hotel liep van onze organisatie op bepaalde tijden een gids/leider rond.

daarbij kon je boeken.die regelde alles voor je, maar of je het goedkoper kan krijgen dat wel hoor.ALs het goed is(heb er genoeg gezien) zijn er in de kleinste hoekjes van die gebouwtjes en daar maken ze ook reklame voor bv een tocht met een boot.De een is nog goedkoper als de ander.

in porto cristo stonden er 2 naast me kaar.de een goedkoop en bood wat minder en de ander duur en bood heel veel.dus zo zie je ook maar ..alles wat goedkoop is hoeft ook nie goed te zijn.

Suxxx6 met je zoektocht!

Groetjes