terug uit Santa Ponsa?

• mart

Een aantal weken geleden vroeg Siep hier om informatie. Ben wel benieuwd hoe jullie het hebben gehad daar. Siep????? Hoe was het?

• Rudi

Hallo,

Wij vertrekken met gezin en zoon van 11 jaar op 2 aug voor

2 weken naar Santa Ponsa Hotel Bahia del Sol.

Als iemand er meer van weet of ook die tijd daar is graag reactie.

Vele zonnige groetjes,

Rudi

• mart

Hallo Rudi,

Ik kom jaarlijks in Santa Ponsa, maar juist aan de andere kant.

Stel je Sta.Ponsa voor als een U-vorm. het strand en centrum ligt dan in de ronding onderin. Ik zit altijd rechtsboven op de punt. Bahia del Sol ligt aan de andere kant, niet ver vanaf strand en centrum. Er zijn so wie so winkeltjes en restaurantjes dichtbij het hotel.

Ik wens je een fijne tijd in Santa Ponsa.Rudi schreef:

>

> Hallo,

>

> Wij vertrekken met gezin en zoon van 11 jaar op 2 aug voor

> 2 weken naar Santa Ponsa Hotel Bahia del Sol.

> Als iemand er meer van weet of ook die tijd daar is graag

> reactie.

>

> Vele zonnige groetjes,

>

> Rudi

• mariska

hi Rudi,

Bahia del Sol is een heel goed hotel, ik heb nl een huis op mallorca ook in st ponsa en mijn zus heeft veel in Bahia del Sol gewerkt, erg aardig personeel en mooie kamers, leuk entertainment en leuk entertainment voor kinderen!

St Ponsa ook heel gezellig! Een tip voor als je een keertje lekker uit eten wilt:

Meson del Rey-> Spaans restaurant met lekker eten en niet duur, smiddags een dagmenu voor 7 euro 3 gangen! Het is 5 min lopen vanaf het strand. Op de hoek van de boulevard zit hotel Hesperia ( 2 meter verder Mc Donalds) de straat tussen hotel hesperia en mac loop je in krijg je na 50 meter een straat naar rechts ( rechtsaf bij hotel Pionero) die loop je in en dan aan je rechterkant!

Ik ken nog veel meer leuke dingen dus als je interesse hebt mail dan even dan kan ik je het vertellen anders wordt het wel een heel lang verhaal!

groetjes

mariska

• Siep

Hallo,

Sorry ik zag het berichtje net pas!Leuk dat je reageerd!!!

We hebben het erg leuk gehad in Santa Ponsa!Hadden voor het eerst het gevoel dat we eigenlijk niet naar huis wilde!

We zaten in Jardin de Playa,ik denk niet dat we daar snel nog eens heen zouden gaan.Appartement was erg verouderd.Jammer.Verder veel op de Square gezeten,allemaal restaurantjes,terrasjes enz.Ook leuk voor de kinderen was de minidisco daar.Meerdere keren daar op het plein gegeten.Verder bij Dutchy's lekker kip voor de kinderen en natuurlijk bij Mc.Donalds.Leuke tijd gehad.Zijn ook in div.hotels geweest om te kijken voor volgend jaar.

Groetjes,

Siep

• Rudi

Hallo Mariska,

Ben jij volgende week ook daar?

Wat voor toeristen komen we er over het algemeen tegen?

Is het er serieus bergachtig langs strand ,kan men naar Palma fietsen van daar?

Het strand druk of is het er rustig?Kun je ver in zee?Zandstrand?

Een hoop vragen hé,maar ik mocht ze stellen zei je hé.

Dank je voor je reactie alvast,ben je Spaanse of Nederlandse?

Ik heb zelf ook 2 jaar Spaans gestudeerd in Belgie.

Groetjes,

Rudi

• Siep

Als ik er even tussen mag komen,wij wilde fietsen huren in Santa Ponsa maar we werden min of meer uitgelachen door de hostees en receptioniste!

Het is inderdaad erg heuvelachtig en fietsen zie je er (bijna) niet!

Wij hebben vooral Ierse,Engelse en Schotse toeristen meegemaakt.Het uitgaansleven is ook erg gericht op die groep.Het grote strand in het centrum is helemaal vlak.Mooi helder water en echt diep zijn wij niet geweest omdat we 2 kleintjes bij ons hadden.Genoeg info??

Groetjes,

Siep

• mart

Hallo Siep,

Ja, ik was gewoon nieuwsgierig hoe jullie het vonden daar. Mij bevalt het zó goed dat ik er al jaren heen ga. Hoop dat je wat aan mijn info en beschrijvingen hebt gehad. Ik vertrek 12-9.

Groetjes,

Mart.