Kakkerlakken in Solimar..??

• Mallorca-Girl

What???

Wat lees ik nu??? Kakkerlakken in hotel solimar??? Gatverdamme zeg!!!! Ik hoop dan maar dat we op de bovenste verdieping zitten, want dat vind ik echt heel erg goor!!!

BRRRRRRR

• Mazta

Jah klopt..ik ken mensen die daar vorig jaar zaten. die beesten schijn je echt met grof geweld dood te moeten trappen…:P snachts hoorde die ze gewoon onder zn bed ratelen enzo…:S

Mallorca-Girl schreef:

>

> What???

>

> Wat lees ik nu??? Kakkerlakken in hotel solimar???

> Gatverdamme zeg!!!! Ik hoop dan maar dat we op de bovenste

> verdieping zitten, want dat vind ik echt heel erg goor!!!

>

> BRRRRRRR

• Erica

Hahahahah jullie zitten elkaar lekker gek te maken hoor! Bij ons werd er door de reisleiding ook voor gewaarschuwd maar wij hebben gelukkig nergens last van gehad!

• Mazta

of je moet zorgen dat het super warm is op je kamer….dan heb je minder kans op kakkerlakken maar dat is ook weer niet uit te houden dan….:(

• Marcel

Haha jah iedereen loopt elkaar lekker gestrest te maken hier. Ach gewoon zorgen dat je buiten slaapt op t strand ofzo :P Zelf ga ik 30 juli naar app complex Orlando. Veel plezier iedreeen op vakantie. LET'S GO PARTY!!! Mzzl Marcel

• Mallorca-girls

Nou ja,

Dan hoop ik idd maar dat het loos alarm is, en dat we op de bovenste verdieping zitten, dan zal het wel meevallen allemaal…en anders massaal op het strand slapen!!

-x-

• j.

Ik heb op het strand in Mallorca ook kakkerlakken gezien……dus dan idd hopen dat je een hoge verdieping hebt, of anders vriendjes zoeken die op een hogere verdieping slapen, haha ;-)

• bert (webmaster)

Zie:

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=1362&i=1401&t=1366

• Angela

doodtrappen? hebben ze jullie zeker niet verteld dat je dat dus NOOIT moet doen.. anders verspreid je overal die eitjes van ze.. beetje dom om ze dood te trappen dus.

• Dennis

je kan ze beter opeten :-d