Woensdag terug gekomen uit El Arenal!!!

• Erica

Hallo allemaal,

Wij zijn woensdag terug gekomen uit El Arenal het was er echt vet!!! Ben al aan het kijken of ik in september nog een last minute kan meepikken!

We verbleven in Appartement Jorbar! Dat was een prima appartement met een groot balkon!

De uitgaansgelegenheden zijn voor Nederlanders in El Arenal super! Er zijn heel veel gezellige Nederlandse kroegen en discotheken, in Het feestpaleis draaien ze meestal wel hardstyle! In de week dat wij er waren zijn Pavo, Gizmo en Luna geweest en heb het er dan ook super naar mn zin gehad! Het enige nadeel is dat de drukte pas na 1 uur begint!

Een jeepsafari is zeker een aanrader! Je bezoekt dan echt de mooiste plakjes van het eiland!

Iedereen die nog gaat heel veel plezier!!!

Groetjes,

Erica

• ot de haas

dus

• vonnie

Ot ik vind je nu al nix, tis toch leuk als iemand verteld hoe diegene het heeft gehad.

Je bent gewoon een SLAPPE.

• M&M&A

inderdaad daar ben ik het helemaal mee eens!

• Erica

Zo te merken heb jij echt onwijs veel zin in je vakantie he Ot?

wie heet er (of noemt zichzelf) nou ook Ot ! hahahahahaha

• vonnie

hahaha Erica :-)

• ot de haas

wat maken mensen zich soms toch lekker druk om anderen! haha btje meligheid kan er niet meer van af tegenwoordig

en zo af entoe geef ik ook n serieuze reactie hoor dames!

Veel Plezier!!!!

• Erica

heel af en toe dan he ???

Jij ook heel veel plezier!

• vonnie

Okee OT jij ook heel veel plezier, en misschien drinken we daar nog een biertje…?

Greetz ;-)

• ot de haas

ik vind het prima!!

maar liever twee biertjes ;)

en ff voor de duidelijkheid dit is niet mn echte naam, maar er bestaat wel iemand met deze naam! hahaha