Playa de Palma??

• KJ

Hallo iedereen,

wij gaan de 1 aug naar Playa de Palma naar Hotel Carmen Playa. Ik las dat het aan El Arenal grenst, maar ik vroeg me af hoe ver het lopen is van PLaya de Palma naar de Nederlandse uitgaansgelegenheden in El Arenal?

Alvast bedankt,

KJ

• Marcel

Een maat en ik gaan 30 juli naar playa de palma. nou heb ik gehoord dat het 20 minuten lopen is langs de kust naar El Arenal. Maar in playa de palma zijn meer nederlanders. in El Arenal zitten best veel duitsers en engelse. Maare veel plezier daaro. Wij zitten in app complex Orlando(***). Laters Marcel

• Spaingirl

In Playa de Palma zijn juist meer Duitsers en in El Arenal zijn allemaal Nederlanders. Je kan het makelijk lopen, een lange boulevard met winkeltjes terrasjes enzovoort.

• Marcel

Tjee raar dat iedereen dan weer wat anders zegt. Maargoed er zullen in bijde stadjes wel plekken zijn waar meer nederlanders zitten. Toch wens ik iedereen een skoftig mooie vakantie. Mzzl Marcel

• ot de haas

het schijnt maar n stukkie lopen te zijn, is een lange boulevard dus das wel fijn lopen. en anders een taxi, die zal ook nie zo duur zijn voor zon stukkie.

in playa is het stappen wel goedkoper en zit de Pacha ;)

Geluk!!

• Ron

Ben er net van terug en al 4 keer daar geweest.

Als je in Playe de Palma zit ter hoogte van het Mega Park loop je in 10 minuten over de boulevard naar de Hollandse tenten in El Arenal.

Ik Playa de Palma zitten heel veel Duitse tenten. Alleen Bar Amsterdam zit in een uitgestorven gallerij van een winkelcentrum. Je ziet daar ook dat de Duitsers alles veel groter aanpakken, allemaal hele grote tenten met biertafels waar in de middag de dames al op de tafels staan te dansen. De Hollandse zaken in El Arenal zijn wat klein schaliger maar daarom niet minder gezellig. Nog een fijne vakantie. Ron