nog een waarschuwing

• mart

Waar je ook voor uit moet kijken: vrouwen die met een bloem op je afkomen en geld vragen vanwege een armoedige situatie. NIET doen!! Op het moment dat jij je portemonnee openmaakt graaien zij (want ze zijn altijd met meerdere personen) het geld eruit, of pakken ze je hele portemonnee af. En je vind die mensen niet meer terug, want ze zijn razendsnel weg. Een gewaarschuwd mens telt voor 2, toch!

• Maurice Greene

haha…hoeveel voorsprong willen ze hebben:-)

• mart

Nou, ze zijn erg geraffineerd!

Ik heb het gelukkig niet zelf meegemaakt, maar reisgenoten van mij wel. Behalve de verontwaardiging en een paar honderd euro, waren ze ook nog een halve dag vakantie kwijt door het aangifte doen bij de politie.

• Embee

Maar onze Maurice doet de 100 meter in 15,73 seconden, dus als ze z'n portemonnee niet de 1e keer te pakken hebben kunnen ze het gewoon nog een keer proberen. :)

• Diablo

Ja klopt! Wij hadden het ook…\ Ze kwamen op ons af, gaven me broertje een bloem met de reden gratis zodat hij het vaspakte..en toen moest me pa eeneens geld dokken…toen gingen ze eeneens in zijn portomonee graaien….

• Ot de Haas

het was toch wel een crimineel idee!

• José

Mijn zoon heeft het vorige week ook meegemaakt, ze zaten zelfs in zijn broekzakken te graaien naar geld.

gelukkig waren we er voor gewaarschuwd.

• iKKe

Thanx voor de waarschuwing allereerst :)

Maar ik denk niet dat ze het bij types doen die een wat agressieve uitstraling hebben…

klappen krijgen ze liever niet imo :)

mzzlz