zomer

• vakantieliefhebber

Wij (drie meiden) vertrekken zaterdag voor 15 dagen naar hotel Ondina in Mallorca.

Weet iemand hoe het hotel is?

• f

heej! ik weet niet hoe jullie hotel is, maar mallorca is echt GAAF, ben dr al 4x geweest!! misschien komen we jullie wel tegen daar, wij gaan 18 juli en zitten in hotel Riu Playa park. kijk eens op onze site: htt://members.lycos.nl/partygirls2004

Fijne vakantie en misschien tot daar!

• Danny

Hey meiden!! Leuke site! Wij zijn een groep van 6 jongens en gaan de 23e naar Mallorca!! msn?? zie jullie misschien daar!!!

• J

Het danny

Ja wij hebben echt een leuke site.

Even een vraagje waarom heb je niks op het gastenboek gezet!!!!!!!!!

Op mallorca lopen we in fel roze shirtjes met de tekst er:

GENIET NOOIT MET MATE.

xx

• vonnie

Hey meiden alvast heel veel plezier en laat asjeblieft ff weten hoe het hotel was, want wij gaan 15 augustus naar Ondina dusss k ben erg benieuwd.

Heel veel plzier daar, het is echt heel erg tof daar, dit wordt mn 4e jaar in El arenal

Knuffie :-)

• vrouwke 24

ondina is echt een rothotel

• vakantieliefhebber

Vertel waarom dan………nu weet ik nog niks? wanneer ben je geweest en waarom vond je het een rot hotel?

• b

nou was best ver lopen heel erg afgelegen zat het voor dat je bij de boulevaar was. Kamers heel simpel geen airco was niet uit te houden zo warm.

Eten was er elke dag hetzelfde friet of spagetty.

En de kamers stonken onwijs niet alle maar een paar ervan wel.

Als je ging zwemmen in het zwembad was heel klein iedereen kon je zien omdat er boven hotelkamers waren met balkons.

Wel heel aardige man achter de balie een hele dikke man. Maar niet te veel herrie maken hou die niet van.

• vakantieliefhebber

Ok bedankt voor je reactie……….Ik zal het allemaal wel zien zaterdag. En anders zorgen we er gewoon voor dat we er weinig zijn want volgens mij is er genoeg te doen daar.

Groetjes!!

• Timmie

Hier kun je meer info vinden

http://www.vakantiereiswijzer.nl/reacties_bezoekers/reacties_acc.php?xid=2403

vakantieliefhebber schreef:

>

> Ok bedankt voor je reactie……….Ik zal het allemaal wel

> zien zaterdag. En anders zorgen we er gewoon voor dat we er

> weinig zijn want volgens mij is er genoeg te doen daar.

>

> Groetjes!!