app. Brazilia (playa) 19-7/3-8

• loco groningen girls

Wie gaat er nog meer naar app. Beazilia?

Weet iemand of het een beetje mooi app. complex is en hoe de ligging is ten opzichte van uitgaans gelegenheden?

We kunnen niet meer wachten de 19e is echt nog te ver weg!

Wij zijn trouwens een groep van 4 meiden!

• Wij

Wij zitten van 23/7 t/m 6/8 in Brasillia. Heb geen idee hoe de ligging is ten opzichtevan alles maar het zal bvast wel goed zijn. We hebben er zin in! Wij zijn trouwens een groep van 9 jongens.

• F

heej! op mallorca.pagina, kun je kijken waar al die hotels liggen. en bij het reisbureau kun je ook info aanvragen!

wij gaan van 18 juli tot 1 aug! Kijk eens op onze site: http://members.lycos.nl/partygirls2004

• Rotterdammers

wij zitten in Brazillia van 16 juli tot 1 augustus, ligt wel op een afstandje van centrum en strand, maar met taxi goed te doen.

kus 4 rotterdammers

• Danny

Hey meiden, wij gaan ook de 23e naar Brasilia!!! groep van 6 jongens uit A'dam (dus dat wordt nog lachen) msn?

• Rotterdammers

Als ze moeten kiezen tussen Amsterdammers en Rotterdammers lijkt me de keus makkelijk (Rotterdammers).

Hahahah nee hoor grapje

Met Amsterdammers of Rotterdammers allebij plezier !!!!

• Wij

We gaan gewoon met z'n allen brasillia op z'n kop zetten, maakt niet uit of je nou uit A'dam of R'dam komt!!

• 4 boys

Daar zeg ik Amen op :p

• jongen

Brasilia here we come!!!

groeten uit de zaanstreek ;-)

• Rotterdammers

Ik hoop voor eigenaars dat het appartementen complex nog staat als wij hollanders weg gaan!!! ;)