Hoe lang vliegen?

• nen

Hai misschien stomme vraag, maar kan het zo gauw nergens vinden. Hoe lang is het vliegen naar mallorca?

Thnx voor het antw.

Groetjes nen

• Mascha

2 uurtjes ongeveer!

• vlieger

jeppz 2 uur vliegen

• mart

op je vliegticket staat vaak een geplande vliegtijd van 2½ uur. Naar mijn ervaring ben je er meestal in 2u en 10 min, 2 u en een kwartier.

In grote lijnen ben je na 1 u vliegen (vanaf Schiphol) boven Parijs, 3 kwartier later boven de zuid/franse kust (mooi om te zien), dan nog een minuut of 20 boven de Middellandse Zee, en dan zie je Mallorca onder je verschijnen (nóg mooier om te zien). Afhankelijk van de aanvliegroute en landingsbaan draait het toestel boven de baai van Palma en landt het vrij snel. Het kan ook zijn dat je over het noorden aanvliegt en dan vlieg je eerst nog een tijd over het eiland, omdat de luchthaven Palma in het zuiden ligt.

Geniet van de vlucht en van je vakantie.

• Ot de Haas

lekker belangrijk, als het maar mooi weer is daar. wat maakt het dan uit of je 2 of 2,5 uur moet vliegen?????

• bianca

Sommige vinden het niks Ot de Haas om lang te moeten vliegen. Ik ben er 1 van. Ik ga dus ook echt niet langer dan 2,5 uur in het vliegtuig zitten. vind het doodeng. Dus voor sommigen is het wel belangrijk!!!!

• 12 juli

juist, praat van je af meid!

• Gea

voor mij is dat zeker wel belangrijk, zeker als je met 2 kinderen gaat waarvan er 1 op schoot moet zitten en misschien wel veel huilt.

• Rotterdammers

Het is 2 uur en 20 minuten vliegen !!

• Ot de Haas

dat zoek je dan toch uit voordat je boekt?????? lijkt me logischer.