Cala d'Or, Club Martha's

• Anoniempje

Hoi,

Wij gaan naar Cala d'Or, Club Martha's met onze twee ukken (5 mnd en net 2 jaar)! Natuurlijk willen we wel wat dingen doen. Bijvoorbeeld naar La Palma. Kun je daar met de bus komen? Hoe lang doe je er over? Wat zijn de leukste, mooiste stranden in de buurt? Wat zijn leuke, authentieke eettentjes op Mallorca? Wat is de mooiste plek om te duiken in Mallorca? Wat is de leukste markt in Mallorca? Zijn er nog kleine, authentieke plaatsjes? Alle tips zijn welkom?

• Mascha

Hoi anoniempje,

Wat leuk dat jullie naar Martha's gaan! Mijn broer werkt er in het animatieteam (zijn naam is Martijn, jullie zullen hem vast wel zien daar!). Ik ben er zelf een aantal keer geweest en je kunt er inderdaad vele leuke dingen ondernemen.

Ik mail je wel even met een aantal tips!

Groetjes, Mascha

• Nena

Hoe ziet hij er uit? Is hij degene die altijd de shows presenteert? Wij zijn er in mei geweest.

Groetjes Nena

• Mascha

Hoi Nena,

Ja dat klopt! Hij is een lange, blonde jongen! Heb helaas even geen foto van 'm bij de hand anders had ik hem er wel opgezet, had je kunnen kijken of het hem is.

Groetjes,

Mascha

• Nena

Mallorca is groot en er zijn genoeg mooie plekjes te vinden. Er zijn een aantal mooie stranden in de buurt, Cala Sanau, Cala Mondrago is ook heel mooi, zit midden in een natuurgebied. Es Trenc is ook een heel mooi groot strand. Er gaan altijd wel bussen naar Palma. Ook aan te raden is : Sa calobra en Cap Formentor, daar gaan ook wel excursies heen. Maar je kunt ook zelf een auto huren. Authentieke plaatsjes heb je in het midden van het eiland: Petra, Porreres, Montuiri. Zelf vind ik dus de noordkust heel mooi, je rijd dan eerst naar Palma en vervolgens kom je in Valdemossa en kun je langst de kustlijn doorrijden naar plaatsjes als Deia en Lluc Alcari. Dat is echt een mooie route.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Prettige vakantie!

Nena

• Nena

Ik denk dat ik het wel weet, werkt hij daar al lang? Wij gaan ook regelmatig naar Cala d Or want mijn vriend komt er vandaan.

• Mascha

Hij weerkt sinds dit jaar bij Martha's, vorig jaar werkte hij bij La Mirada, om de hoek. Hij viel toen al vaak in bij shows in Martha's en dat vond ie erg leuk daar, dus vandaar dat hij nu daar zit.

Wat leuk dat je vriend er vandaan komt, is hij Spaans?

• Nena

Ja klopt, ik heb hem vier jaar geleden tijdens mijn vakantie ontmoet en het was meer dan alleen een vakantieliefde….Ga je deze zomer nog naar Cala d Or?

• Mascha

Ik probeer inderdaad wel nog even te gaan ja, maaer dan wel pas in augustus of september, als het meeste massa-toerisme geweest is. Als ik mijn vriend tenminste meekrijg….

En jij?

• Nena

Ja, wij gaan ook in september waarschijnlijk. Hangt nog een beetje van de financien af…..Hopen dat er nog een leuke lastminute aanbieding komt..

Groetjes Nena