ik heb van diverse mensen gehoord dat er in mallorca diverse discotheken zijn waar je alleen een bedrag betaald aan de deur en daarna verder niet hoeft te betalen voor drinken. Welke zijn dit en in welke plaats zijn die discotheken?
Als je in El Arenal of Playa de Palma zit kan je naar Riu Palace en paradies en betaal je 18 euro, je krijgt dan ene stempel en kan ook naar de andere tent, deze horen bij elkaar en je kunt inderdaad onbeperkt drinken. De mixjes zijn wel b-merken maar als je genoeg drinkt proef je daar weinig van!
BCM zit in magaluf en daar betaal je 16 euro en kan je ook onbeperkt drinken. Ook hier zijn het de b-merken, maar heb je wel breezers e.d. voor 1 euro. Maar vanuit playa de palma en el arenal is magaluf wel een eind rijden en betaal je zo'n 50 euro met de taxi. Er zijn ook georganiseerde reizen naar bcm, dan betaal je 36 euro en ga je met de bus.
Een tip! Vraag eerst ff rond hoe duur de BCM nou echt is want ik heb een excursie geboekt via gogo tours dan betaal je 36 euro en wordt je met de bus opgehaald en weer teruggebracht ( en dan krijg je geen merchendising) maar wel gratis drank. Wij hebben in El arenal niet gevraagd hoe duur de kaarten aan de deur zijn maar als dat daadwerkelijk maar 16 euro is zou ik er lekker zelf heen gaan in plaats van met een reisorganisatie!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?