wij gaan dit jaar voor het eerst op vakantie met het vliegtuig met 2 kleine kinderen 1 en 3 jaar. Wie heeft er nog tips om het de kinderen (en de ouders) zo aangenaam mogelijk te maken. Zie er n.l. best wel tegenop.
Maar je kan verder wel gewoon drinken hoor, alleen met opstijgen kan het wel eens druk geven. Daarom kan je het beter even vragen. Het is niet zo om je bang te maken. En de kans zou misschien ook maar klein zijn, maar heb het wel eens gehoord. Verder is het misschien handig om oordopjes mee te nemen (is voor de kleinste misschien niet mogelijk). Als het vliegtuig eenmaal in de lucht is valt het wel mee, maar met het opstijgen wil het nog weleens lawaaierig zijn. Verder kan je buggies bij het instappen volgens mij bij de stewardess afgeven. En mischien kan je iets van speelgoed of knuffeldier meenemen om ze een beetje bezig te houden.
Veel succes!
Wat ik heel belangrijk vind: geef ze aandacht! Dat lijkt voor de meesten heel normaal, maar ik zit wel eens met gezinnetjes in een vliegtuig (rrggh), je zou die ouders wel wat aan willen doen. Ik vind het helemaal niet erg als die kleintjes gaan huilen ( hun manier om aan te geven dat ze iets niet prettig vinden) maar als de ouders dit dan negeren…. Vind ik heel fout.
Dus probeer lekker relaxed te gaan zitten en hou ze bezig indien nodig.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?