mallorca of menorca? waar kan ik het beste heen met 2 kleine kinderen

• Gea

wij willen in september voor het eerst in ons leven met 2 kleine kinderen (1 en 3 jaar) op vakantie gaan en gaan vliegen. Wij kan ons tips geven over mallorca of menoro. Welk is het meest geschikt voor kinderen. Tevens hoor ik graag vliegtips, zie er best tegenop met 2 van die kleine kids.

• Anoniempje

Hoi,

Wij zijn vorig jaar twee keer naar Griekenland gevlogen met een uk van 8 maand en 13 maand. We zijn ook naar Frankrijk geweest. Wij vonden vliegen zo ideaal dat we nu naar Mallorca gaan met twee ukken. (Zag iets op internet, dus daarom Mallorca! We zitten in Club Martha's, Cala d'Or via Sunweb -> 1100 euro voor 10 dagen met 2 volwassenen, 1 x 2+ en 1 baby). Ik had al eens gehoord dat Cala d'Or erg mooi moest zijn en Club Martha's is erg kindvriendelijk (veel mooie zwembaden, kiddiesclub (als het slecht weer is wel erg handig), dagelijks artsenspreekuur, royale speeltuin en zelfs een indoorballenbak).

Dus maak je vooral niet te druk! Je kinderen vinden het vast prachtig. En maak er geen toestand van. En ga ook niet denken van “als dit” of “als dat”. Je projecteert je eigen “er tegen opzien” op je kinderen.

Het hele vliegtuig zit denk ik vol peutertjes, dus het komt allemaal wel goed. Laten drinken bij opstijgen en dalen is wel een bekende. En ik zorg dmv thermosflesje heet water en flesje koud water dat ik zelf (zonder hulp van stewardess) flesje kan maken. Iets te knabbelen en gewoon even rond laten lopen (vinden overige passagiers leuke afleiding) en je bent er al!

• Angelaatje

Hallo,

ik ben 16juni samen met me vriend naar Mallorca geweest El Arenal,en er waren super veel mensen met kleiene kinderen,ja Mallorca is echt leuk vooral

de stranden ideaal voor kinderenhet zeewater loopt heel langzaam af

na 20 meter sta je nog tot je knieen in het water en het zand is fijn!Er is ook nog een heel leuk waterpark,wat ook heel leuk is voor de kids,met allerlei glijbanen

enzo,veel succes en een fijne vakantie

groetjes Angelaatje