vliegen.....brrrrrrrrrrrr

• bianca

Hoi hoi,

Volgende week woensdag (14 juli) stap ik voor het eerst in het vliegtuig op weg naar Mallorca. Vind het echt dood en doodeng. Nou was ik op zoek naar een plaatje van het vliegveld van Mallorca. Weet 1 van jullie waar ik dat kan vinden?

En gaan er nog meer op 14 juli naar Mallorca? Ik vertrek vanuit Groningen met Transavia.

Groetjes Bianca

• caroline

heej bianca

vliegen is niet eng, is gaaf!!! en op www.mallorca.startpagina.nl kun je kijke bij transport mallorca / ibiza daar staan ook de vliegvelden..

alvast een fijna vakantie ik moet nog ff wachte (ga pas op 5 aug)

doei!

groetjes caroline

• mart

Vliegen eng? Nee, schitterend! Je kunt zoveel mooie dingen zien onderweg. Als het een beetje helder is kun je steden onder je zien liggen, en dat is zowel overdag als 's avonds een mooi gezicht. Ik zit meestal de hele reis naar buiten te kijken. Boven Zuid-Frankrijk kan je vaak de kustlijn zien, echt heel mooi. Het allermooiste vind ik als je Mallorca onder je ziet verschijnen. Die rotskust, zo prachtig.

Als je graag aan het raam wil zitten (of juist niet), vraag dat dan bij het inchecken op Schiphol. Als je niet al te laat bent is het vaak mogelijk en stoel al of niet aan het raam te krijgen.

Ik heb zelf een beetje last van hoogtevrees, maar niet in een vliegtuig.

Ik wens je nu alvast een goede vlucht toe en een fijn verblijf op Mallorca.

• sanne

vliegen is echt heel erg leuk. ik heb ook genoten toen wij 16 juni naar mallorca vlogen. omdat wij smorgens om 05:00 gingen vliegen konden wij ook mooi alles zien. ik heb dan ook mooie fotos gemaakt tijdens het stijgen. en dan 2 uur later zie je mallorca verschijnen. wij vlogen zo over de baai van arenal, palma, en can pastilla. echt een mooi gezicht is dat. en het vliegveld op mallorca is best wel groot. Ik hoorde dat het in de zomer maanden een van de drukste europese vluchthaven is. iedere dag vliegen ze af en aan.

Maar ff over het vliegen. voor mij was het gewoon dat ik in een bus zat, een bus die gaat vliegen. en het is echt niet eng. succes..

• bianca

Bedankt voor jullie reacties. Ik laat het gewoon op me af komen. En merk het wel. Ga er van genieten. (zover ik dat kan haha)

Groetjes Bianca:)

• steph

14 Juli vlieg ik ook voor de eerste keer vanaf Schiphol met transavia.

Ik vind het ook werkelijk dood eng, maar ik denk dat als ik er eenmaal in zit en in de lucht dat ik her dan echt leuk vind.

Bianca succes!!

Groetjes stephanie

• bianca

Ik wens jou ook veel succes Stephanie. Ik hoop dat ik het ook echt leuk ga vinden als ik eenmaal in de lucht zit.

• Pieter

Wij gaan de 14e ook vanaf Eelde naar Mallorca. En het vliegen valt reuze mee hoor. Als je er echt heel erg tegenop ziet moet je het gewoon even bij het instappen tegen de stewardess zeggen. Zij letten dan een beetje op je en leiden je wat af zodat je geland bent voor je er erg in hebt. Veel plezier daar!

Pieter

• bianca

Hoe laat ga jij pieter? Wij om 11.40 uur.

• Pieter

heb vandaag de tickets gekregen. Wij gaan pas om 18.10.

is de dag helaas voorbij als we aankomen

groeten Pieter