lekkere jongens naar Verimar

• Loesje krap 18

Hiyyy jongens!

Over 10 dagen ga ik naar El arenal, mallorca dus. Naar appartement Verimar, of hotel weet niet precies. Samen met een vriendin, Berlinda.

Ik ben vrijgezel, en daar wil ik dus flink van genieten deze zomer, kom maar op jongens!!!:

lekkere gespierde jongens, breed, zonovergoten bruin, en ik hou van malibu!!en daarna meer…(hint).

Khoor van jullie….:-P

kuxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

PS: niet reageren als je oranje haar hebt….

• orangeboy

Klote ik heb oranje haar……

mwhahaha

• Beachboynr1

He Loes…leuk dat jij naar verimar gaat. Ben ik vorig jaar geweest. Heel klein, maar wel heel gezellig. Dit jaar zit ik in hotel Solimar. 12 dagen, vanaf de 21e juli. Ik weet zeker dat verimar je zal bevallen. En misschien komen we elkaar nog wel tegen. ;) Dan gaan we zeker samen even een malibu drinken. Veel plezier daar. O ja…ik heb trouwens zwart haar, dus dat zal geen probleem zijn.:)

• MVA

JA Loes ik ben er ook die periode, en ik zal je ff opzoeken met een fles malibu samen met mijn maat.!!

• liesbeth

zeg zeg zeg ik ben een meid van 22 en ga daar ook heen de 14e van juli en ik ben de enige single van de 2 en 2 andere zitten in hotel iris. Maar op zoek nu al gaan op de internetsite ehmm dat kan je toch beter daar dan doen ??? Teminste ik wil wel eerst zien wat voor vlees ik in de kuip heb hoor haha. Tot dan meiden kus liesbethLoesje krap 18 schreef:

>

> Hiyyy jongens!

>

> Over 10 dagen ga ik naar El arenal, mallorca dus. Naar

> appartement Verimar, of hotel weet niet precies. Samen met

> een vriendin, Berlinda.

> Ik ben vrijgezel, en daar wil ik dus flink van genieten deze

> zomer, kom maar op jongens!!!:

> lekkere gespierde jongens, breed, zonovergoten bruin, en ik

> hou van malibu!!en daarna meer…(hint).

> Khoor van jullie….:-P

> kuxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

>

>

>

>

>

>

>

>

>

> PS: niet reageren als je oranje haar hebt….

• Beachboynr1

Liesje Liesje…ons Loesje hierboven is geen meid, maar een vriend van me. En das toch echt een kerel. En jou zie ik vast wel in Verimar. :)

• orangeboy

en daarom had ik ineens oranje haar ;)

• liesbeth

en dan ben ik ineens een brunette die erin trapt in jullie verhaal hehe!!!! o o slechte zaak haha. Nou ja tot in verimar en eens kijken of jullie van de zongebruinde goden zijn dan :op Maar zoek me maar op zou ik zeggen ben samen met een vriendin aanwezig in verimar maar helaas vliegt ons vliegtuig pas om 22.00 dus kom ik s'nachts aan en hoe laat gaan jullie vliegen? xxxx liesje

• 4 BOys :p

Wat is nou lekker wij zijn er vanaf 16 juli 15dgn :p in Playa de Palma

www.cu2.nl/rotterdammers22

• Embee

om 10 minuutjes over 6 als het vliegtuig mee wil werken…en de piloot natuurlijk:)