mallorca

• antoinette

gaat er alleen jeugd naar mallorca of is dit ook voor gezinnen geschikt we zijn er nog nooit geweest en waar ligt de nederlandse kant van het eiland we willen 25 augustus gaan maar houden niet van disco"s wie weet voor ons een leuk hotel dat goed is evevtueel all in.

• mart

Hallo Antoinette,

Nee hoor, er gaat zeker niet alleen jeugd naar Mallorca. Allerlei leeftijden en zeker ook met kinderen.

Of er echt een Nederlandse kant op het eiland is weet ik eigenlijk niet. Uit eigen ervaring weet ik wel dat in sommige hotels bepaalde nationaliteiten vaak in het hoogseizoen de meerderheid vormen en andere weer in het naseizoen.

Als je de berichten op het prikbord leest kom je vast wel informatie tegen waar je wat aan hebt.Op www.vakantiereiswijzer.nl tref je ervaringen aan per hotel/appartementencomplex. En op de Mallorca pagina zelf is ook veel info te vinden. Het heeft er ook veel te maken wat je prioriteit is: Nederlanders, de natuur, zee en strand, cultuur en wat de leeftijd van de kinderen is en wat ze eventueel willen, etc. Ik wens je succes met zoeken en hoop dat je iets naar je zin vindt en kan genieten van (en op dit) prachtige eiland.

Groetjes.

• Elco

Erg leuk vinden wij het plaatsje Puerto 'd Alcudia.

Dit is een gezellig haven plaatsje, met gezellige barretjes en eetcafe's.

Tevens zijn er een hoop gezellige spaanse tapas barretjes te vinden.

Het is de groene kant van het eiland.

Met de taxi ca. 50 minuten rijden vanaf de luchthaven.

Kijk eens op www.alcudia.nl, een site met veel informatie over Mallorca.

Mocht je vragen hebben over de buurt bij Alcudia kan je altijd mailen.

groeten Elco

• Gerda

Mallorca is een fantastich eiland, voor ieder wat wils.

Stappers in het zuiden en voor gezinnen is het noorden ( Alcudia), maar zeker het oosten prachtig. Wij zijn zelf in mei naar Cala dór geweest, hele mooie baaien, goed geschikt voor kinderen. Ook veel speeltuintjes etc.

• nn

Santa Ponsa is een plaats waar heel veel gezinnen naartoe gaan. Ik ben er zelf nog nooit geweest, maar hoor daar wel enthousiaste verhalen over.

• Mascha

Hoi hoi,

Mallorca is zeer zeker ook geschikt voor jonge gezinnen, en dus niet alleen voor stappers. Wel vraag je naar de Nederlandse kant van Mallorca, en daar zou ik dus juist niet heen gaan met een gezin, aangezien je dan toch snel terecht komt in El Arenal, en dat is dus echt het Lloret de Mar van Mallorca, veel stappers en een en al discotheek.

Cala D'or en het daarnaast gelegen Cala Egos zijn prima geschikt voor jonge gezinnen, ontzettend leuk voor de kids en redelijk rustig. Wel voldoende te doen.

Gr, Mascha