El arenal of playa de palma?

• Lindsey

Hey,

Wat kunnen jullie me aanraden: El arenal of playa de palma?

Waar zijn de meeste discotheken en winkels gelegen?

Alvast bedankt!

• kurt

hoi Lindsey

persoonlijk zou ik playa de palma nemen, het ligt mooi centraal zo is alles makkelijk te voet te doen . er zijn evenveel winkeltjes in playa als in el arenal .

de meeste discotheken liggen inderddaad richting El arenal , maar als je toch iet wil slapen s'nachts is het beter een hotel te zoeken in playa .

Greetz kurt

• C'est moi!

In playa zitten wel veel meer duitsers, el arenal is meer het nederlandse gedeelte. Persoonlijk vind ik dat al heel belangrijk:)

• nn

In El Arenal zitten ook hotels niet niet boven/naast een discotheek zitten, dus waar je eventueel ook nog je nachtrust kunt hebben.

Je moet voor je zelf bepalen wat je belangrijk vind mbt je vakantie.

El Arenal en Playa de Palma liggen naast elkaar; het loopt in elkaar over.

• Dj GErben

In EL Arenal heb je idd het Nederlandse gedeelte.IN playa is het meer gemixt met de boventoon op duitser, Maar het voordeel is dat je in Playa veel goedkoper kan stappen zo ben je bijv voor 15 euro al klaar voor de hele avond en dan heb je heel de avond drinken wat je drinken kan in die discotheken en in El arenal heb je voornamelijk Randstap prijzen dus bijv Baco rond de 6 euro. Ikzelf zat vorig jaar in Playa en tja El Arenal is op loopafstand dus maakt volgens mij niet zoveel uit :p