Santa Ponsa

• maantje

Beste mensen,

Als je toevalling in Santa Ponsa bent op vakantie en je wil lekker eten, dan kan

ik je aanraden om te gaan eten bij Dutchie's.

Dit zit in het nieuwe gedeelte van Santa Ponsa en word gerund door een Belgische eigenaresse en haar Spaanse man.

Het eten is erg lekker en niet duur en er is een hele fijne en gezellige sfeer!

Verder is Santa Ponsa erg leuk en voor ieder wat wils, we zijn vorig jaar in El Arenal geweest, maar dit vonden we toch leuker.

Leuke auto huren voor niet al te veel geld, Europe rent a car in Santa Ponsa kun je al een Ford Ka huren voor 140 euro per week!

Iedereen een hele fijn vakantie gewenst en groetjes van Maan

• Erica

Mag ik vragen in welk appartement/ hotel jullie zaten in El Arenal? en waarom jullie dit niet zo leuk vonden?

Groetjes,

Erica

• margo

Hoi

Fijn om te horen, wij vertrekken morgen naar santa ponsa. 6 jaar geleden in can pastilla geweest en hebben ons wel vermaakt maar hopen dat santa ponsa nog leuker is! Bedoel je europcar (groen-wit, ook in nederland) of is het gewoon een variant? Wij gaan naar jardin del sol, hebben er zin in!!

groetjes Margo

• maantje

Beste Erica , we zaten in het appartementen complex Don Juan, dat was trouwens wel een goede accomodatie.

Het was meer El Arenal zelf, de huizen zijn ouder daar, het is er een beetje rommelig, niet zo'n nette omgeving.

We hebben wel geprobeerd om er de afgelopen keer weer heen te kunnen, aangezien er geen leuke aanbiedingen waren naar El Arenal, kwamen we in Santa Ponsa terecht en daar zijn we nu heel blij mee.

Het is zowieso leuk om ook eens ergens anders te kijken en nieuwe dingen te ontdekken!

• Erica

dat ben ik inderdaad met je eens! Wij zijn nog nooit naar Mallorca geweest en dus heel benieuwd hoe het allemaal zal zijn daar! Ik heb ook begrepen dat El Arenal de plek bij uitstek voor jongeren is en wij zijn 21 jaar dus ik hoop dat we het naar ons zin gaan krijgen….