Hoeveel geld??

• ...

Daag,

Ik had een vraagje:

Hoeveel geld heb je eigenlijk

nodig voor 8 dagen mallorca?

Voor alleen het uitgaan bedoel ik dan..??

Kuzzz

• Andy Rotterdan

Heyzzzzzzzzzzzzz,

Ja voor uitgaan alleen ongeveer 40/50 euro neem ik mee, maar komt ook nog eens de dingen bij die je wilt doen/eten/drinke/. Dus ik heb genoeg gespaard om niet te kort te komen.

Greetingzzzzzzzzzzzz,

An

• Ron

Ik denk dat je met €. 500,00 wel een eind kom, tenminste het ligt eraan hoeveel en wat je drinkt. Tel daarbij wat je op de dag ook nog eens opmaak .

Veel plezier

• Rotterdammers

Hey,

Het hangt ervanaf in welk gedeeltje je wilt gaan stappen, als je in El Arenal gaat stappen zijn het dezelfde prijzen als in Nl en dan vooral randstad dus bijv een Baco rond de 6 euro. Maar ga je in PLaya de Palma stappen kan je voor 15 euro klaar zijn en dan heb je intree in 3 verschillende discotheken met ook nog eens in alle drie de discotheken gratis drinken ook alle soorten alcohol.

Is maar net wat je wilt :p

• klapdeur

ja dat is elk jaar weer lastig.. Het is maar hoe gek je t zelf wilt maken. gemiddeld tussen de 40 en de 60 euri's reken ik altijd, dan heb ik meestal genoeg..

• Meisje

Ik reken ongeveer 50 euro per dag, is toch redelijk?

• Erica

Ik weet het nooit vantevoren dus neem ik gewoon genoeg mee! Als je overhoud kan het alleen maar meevallen toch?

• Marina

ikke 40 euro per dag!!!! vorig jaar was dat ook genoeg..en dan nog wat extra

• Erica

Hoe ver is het met de bus of taxi van El Arenal naar playa de palma? En weet jij ook waar discotheek Riu Palace zit?

Groetjes Erica

• margo

dat kan je lopen….. van can pastilla naar el arenal is volgens mij 7 km…