7 juli vertrektijd: 05.20 uur

• Erica

Hallo,

Wie van jullie zit er nog meer op deze vlucht?

Groetjes Erica

• C'est moi!

waarmee vlieg je? Ik heb het bericht nog niet gekregen, vlieg btw met transavia!

• erica

ik ook met transavia! via sunweb/gogo tours

• C'est moi!

Ik via arke, maar heb nog geen bericht!

• erica

o vreemd ik heb de tickets al inhuis! (heb ze wel via de mail gekregen) misschien dat daar het verschil inzit!

• Angela

wij zitten ook op deze vlucht! lekker vroeg! :)

• erica

idd daar ben ik wel blij mee :D zijn we om 09.00 uur ongeveer al in El Arenal!!!

• Angela

ja alst niet eerder is ;) wel klote dat je dan tot 11u moet wachten tot je je hotelkamer in mag.. maarja kennen niet alles hebben!!

• joyce

hoe lang van te voren hebben jullie de tickets binnengekregen? en zaten er ook kofferlabels bij? ben benieuwd of het goed komt met inchecken met de tickets via de mail… in ieder geval veel plezier, ik moet nog tot 14 juli wachten…

• Erica

Ik heb inderdaad de tickets via mail gehad! 7 dagen van te voren! Ik moet eerlijk zeggen eerst vond ik het ook een beetje eng maar ik denk dat het wel goed gaat komen hoor :) je krijgt de tickets zo dat je ze op de stippellijnen kunt uitknippen dan heb je gewoon allemaal je eigen ticket en natuurlijk een voucher voor het hotel / appartement. Dus het is eigenlijk precies hetzelfde als je tickets via de post krijgt alleen deze moet je zelf uitknippen ! Kofferlabels krijg je idd niet! die moet je zelf kopen (maar dat wordt in de mail met reisbescheiden die je krijgt allemaal uitgelegd)

Veel plezier :D