Hotel Barcelo Ponent Playa = super

• Erika

HI,

Net terug van weekje Mallorca….gelogeerd in Hotel Barcelo Ponent Playa. Was super hotel, netjes en schoon —> de buffetten qua eten waren super … keus genoeg voor elke smaak. Het hotel ligt aan de noordelijke zijde van Cala D'or met eigen opgang naar het strand Cala Ferrera. Heerlijk rustig hotel wat ook ideaal is voor jonge gezinnen, want voor de kleintjes is er ook genoeg te doen. Aanrader qua excursie: de grotten van Drach….die moet je gezien hebben, fantastisch.

Wens iedereen die nog die kant van Cala D'or opgaat heel erg veel plezier, geniet er lekker van.

Groetjes, Erika

• Nena

Leuk dat je het naar je zin had daar. Mijn zwager werkt daar als ober. Jullie hebben vast ook wel mooi weer gehad? Ik ben in mei geweest en toen was het helaas niet zo mooi.

Groetjes Nena

• Erika

Hi Nena,

Het weer was echt supergoed, …elke dag bijna 30 graden, heerlijk zonnetje met af en toe een wolkje, klein beetje wind —> was wel jammer dat we maar 8 dagen gingen. Leuk joh dat je zwager daar werkt, in welke bar (of misschien wel de eetruimte) werkt hij het meest …kan ik hem misschien wel voor de geest halen.

Als je hem spreekt wil je hem dan zeggen dat mijn collega en ik echt een super leuke tijd daar hebben gehad en dat we zeker weer komen.

Groetjes, Erika

• Nena

Hij werkt volgens mij overal wel, ook in de eetruimte en ´s avonds in de bar denk ik . Hij is ongeveer 25 jaar oud. Hij heeft een bril, donker haar(zoals alle spanjaarden…) dus ik weet niet of je hem zo voor de geest kan halen, maar als ik hem spreek zal ik het zeggen, want ze werken daar hard en een complimentje is dan wel leuk. Ik heb ook al weer zin om te gaan, wij gaan waarschijnlijk in september weer.

Groetjes Nena