Net terug uit Arenal, El Jorbar

• Cruz

Gisteren teruggekomen uit El Arenal wij zatten in App. Jorbar

Het was echt top lekker weer stappen is prima veel cafe's en disco's zijn al open maar nog niet echt superdruk. de 538 en Veronica bar waren nog dicht. Het feest paleis ging afg maandag open en draait Hardcore/Hardstyle iig toen wij er waren.

Leuke tenten zijn BCM op Magaluf veel engelse en zeker gaaf! Op el Arenal is Rui palace (duits) ook een gave megadisco je betaalt 18 euro en onbeperkt van alles drinken net als bij de BCM ook 18 euro echter gingen wij via Sunweb je wordt dan opgehaald en teruggebracht om 04.30 naar Magaluf is ong 30 min rijden en na 0:00 rijden er geen bussen.

Voor cafe's en bardancings op El Arenal is De Zaak een leuke tent de “propper” is Louis een gave man hij is eerlijk en kan je echt alles vertellen wat je wel en niet moet doen! Verder Heren van Amstel, Bierexpress. Ook een spaanse disco de Kiss is ook leuk en MTV Beachhouse waar Mental Theo ook aanwezig was

Ons App was echt prima zeker voor de prijs die wij er voor betaalde namelijk 150 euro 7 dagen inc vlucht. Wat al eerder was vermeld op deze pagina heb je een supergrootbalkon maar dat hangt af welke kamer je krijgt anders is die iets kleiner. Verder keukentje met alles wat je nodig hebt alleen geen oven en magnetron. Douche en bedden zijn prima en wordt 2 keer per week schoongemaakt + nwe handdoeken. Hotel Jorbar zit heel dichtbij de veronica bar en een bank en dichtbij de boulevard en zit perfect bij het uitgaansgebeuren. Wij hadden geboekt via Sunweb en was perfect geregeld!

Het stappen was niet echt duur maar misschien in het hoogseizoen dat het wel duurder wordt. Iig betaal je 5 euro entree bij het feestpaleis en MTV 18 euro bij Rui Palace en BCM maar wel onbeperkt van alles drinken! En bij de BCM heb je originele breezers/smirnoff voor 1 euro!!!

PS. Laat je niet opnaaien door leuke meiden op het strand die je willen meelokken voor een bootfeest!! Je betaalt 45 euro en wordt opgehaald en alles is wel gratis aan boord en je kan alles halen enzo maar je gaat ook naar de disco Titto's wat erg duur is 1e drankje is gratis maar het is superduur daar. Dus je bent paar uur op die boot en daarna ga je naar die titto's waar je veel geld kwijt bent. We hoorden dit van anderen en hebben het gelukkig niet gedaan!

Kijk ook uit voor een Ajaxied met een Ajaxhirt met lange mouwen!en geruit petje die verkoopt kaarten voor de BCM enzo maar dit kan je beter doen via je touroperator wij gingen via sunweb voor 36 euro en werden opgehaald en teruggebracht of doe het via de cafe De Zaak die werken via Sunweb/GoGo

Ook loopt er op het Strand een gozer met een 2 kleurige pruik voor de Rotterdammers hij lijkt op Hank van Rijnmond TV, hij verkoopt iets van kaarten voor de MTV beachhouse. Maar vraag eerst of hij die pruik af wilt zetten

Als je nog iets wilt weten dan hoor ik het wel,

Cruz

• Erica

Wat een goed verslag! Gelukkig heb je het naar je zin gehad! Ik vertrek 7 juli dus moet nog even wachten :(

wat voor muziek draaien ze in riu palace? Ik had namelijk gehoord dat ze daar hardstyle / hardcore draaien maar jij hebt het over het feest paleis!

Nou ben benieuwd

Groetjes Erica :D

• Cruz

Ja Rui Palace (Duits) draaien ze alles het is een MegaDisco 18 euro all inclusive.

Maar feestpaleis was net open en daar draaien ze hardstyle en hardcore maar waren maar 10 mensen binnen ofzo. Je betaalt wel 5 euro entree en je krijgt 2 muntjes. Maar het ziet er aan de buitenkant niet uit dat ze daar hardstyle enzo draaien en ook de naam doet niets vermoeden. Je zou ook zeggen dat het soort skihut tent is maar blijkbaar echt alleen hardcore en hardstyle! De uitsmijter had het erover dat Pavo en Dana ook komen enzo in de zomermaanden

• Erica

bedankt voor de info! Ik denk dat ik er nu helemaal klaar voor ben! :)

• Cruz

ok graag gedaan en veel plezier!! maar dat zal zeker lukken!!!

• G-Style

was jorbar een relax appartement?? ik ga er namelijk ook heen….hoeveel borg betaal je er eigenlijk voor??