Volledige Partnerruil

• Embee

Hahaha…touché. Ik vraag me af of daar inderdaad mensen over nagedacht hadden. Dus ik ben nu wel benieuwd of er nu nog een negatieve reactie over de voorgaande stukjes wordt geplaatst. Waarschijnlijk niet…zo ja, dan snap je het dus echt niet. Toppie Margo!!!

• Lieke

Nou Margo, schijnbaar begrijp je de voorgaande berichten dus totaal niet. Niemand zegt hier dat sex vies is, alleen dat het bericht totaal ongepast is voor deze site.

Jij begrijpt schijnbaar niet dat er ook mensen op vakantie kunnen gaan zonder sex, maar daar kun jij waarschijnlijk niets aan doen aangezien je zelf waarschijnlijk wel zo'n type zult zijn dat dat dus niet kan.

• ttsssss

nou nou nou druktemakers….

laten we onze energie nuttig besteden………

• Margo

Lieke,

Blijkbaar begrijp jij het woord perverselingen en aanstootgevend niet??

Hahaha zonder sex op vakantie? Ik heb al jaren een vaste vriend dus zonder sex op vakantie ga ik niet.

Ik doelde op de doelgroep 16-23 jaar die vaker naar spanje gaan (lloret de mar, Salou) en veel feesten en sexen (ja kan er een net woord voor bedenken maar goed, dat slaat de plank ook weer mis). Ik wilde niet generaliseren maar een punt maken.

Ik vind het gewoon jammer dat als er een bericht over partnerruil (ook niet mijn stijl( geplaatst wordt iedereen het raar en pervers vindt en dat er wel berichtjes mogen staan 3 leuke meiden op zoek naar leuke jongens (en wat denk je dat er gebeurd dan in de meeste gevallen?).

Maar goed, blijkbaar ga jij sexloos op vakantie, saai hoor

• Margo

bedankt he!

hou wel van discussie, sorry tsssssss!

en vermoeiend is het niet, wel leuk. Trouwens vanaf vrijdag 6 weken zomervakantie, werk in het onderwijs dus kan ik bijkomen van alllleeee discussies.

groetjes Margo

• Lieke

Nou Margo,

Net als jij heb ik ook al een hele lange tijd verkering en ga dus ook net als jij niet op vakantie zonder sex. Wat ik met name bedoelde is dat Mallorca echt niet alleen een feesteiland is maar vooral een erg mooi eiland wat ook erg geschikt is voor jonge gezinnen die dus niet alleen voor de feesten, drank en sex gaan.

Vandaar ook dat het bericht totaal ongepast is.

Jammer dat voor zoiets zoveel uitleg nodig is.

• Margo

maar dit prikbord is toch voor alle mensen? Ik probeerde alleen maar een punt te maken, ik vind Mallorca net als jij een prachtig eiland en proberen we de uitgaansgebieden een beetje te ontwijken. Lekker bootje varen en met een huurauto op stap.

Ik vond het gewoon hypocriet om het pervers en aanstootgevend te vinden terwijl een groot gedeelte van de mensen op dit forum ook contacten proberen te zoeken.

Maar goed, het topic is duidelijk denk ik. Ik hou wel van een beetje discussie en om een knuppel in een hoenderhok te gooien (zo zeggen ze dat toch?) ;-)

Veel plezier op Mallorca

• ttsssss

onderwijs he…

voor beide een dikke 8!! Voor jullie argumentatie, discussievoer en het verbeteren van de kwaliteit van dit prikbord.

Ik kan niet zeggen dat ik het met iemand niet eens ben.

Parterruil had ook anders gebracht kunnen worden zoals velen het op dit prikbord doen:

wie gaat er nog meer …(datum) naar ….(hotel)?

Daaruit komen ook vast afspraakjes die tot ver kunnen gaan, gezellig toch…

de kop van het bericht schrikt af maar, zelfs als het geen geintje zou zijn, moet het toch kunnen toch….

Het is tenslotte vakantiem, genieten!!!

• Erica

pffff mensen laat iedereen toch gewoon in zn eigen waarde !!!

• puttershioek

dank je erika xxx