ROTTERDAM 23 Juli El Arenal

• Krullie

App. zal ik even voor je opzoeken. Ja, ik zie jou weleens paardrijden als ik hardloop. En een loopgenootje van me wist te vertellen dat jij zon geluk had gehad met het krijgen van een paard!

Rijdt je vanavond weer? Vorige keer vond jouw paardje ons niet echt aardig en begon een btje te stijgeren…of heb je echt geen idee?!

• Meisje

Ohhjaaa Ja ik weet wie je bent.. En dat loopgenootje is zeker dat meisje?

En ja ik ga vanavond weer rijden.. Maar dan gewoon in de bak.

Maar ik weet het nu dus wel..

• Krullie

HOe weet je nou wie ik van die vele ben?

• Andy Rotterdan

Wij zitten in Apartementen coplex Porto Nova. We zitten er maar 8 daagjes, maar gaan er het beste van maken!!!

Ken je die chantal trouwens, en der vriendin hete elize of eliza?

Greetingzzzzzzzzzz

An

• Meisje

Ik weet niet of ik haar ken, maar wij zitten er 10 dagen van de 23e tot 1 aug..

• Meisje

Nou ik weet gewoon wie jij ben.. Haha..

Je ging daarnet nog hard lopen langs de manege..

Volgens mij had je een blauw shirt aan..

• Krullie

Ja, Klopt! Ik heb echt zin in Mallorca! Ik ga maar 8 dagen, hebben jullie geen plekje over in het hotel..kan ik wat langer blijven! Wij zitten in app. Solimar..dus als je een borrel wilt komen halen..Maar jij had gister toch oranje“beenbeschermers(?)” voor je paard..?Sta jij niet ergens op internet met een paar fototjes, kan ik je tenminste goed herkennen..

• Meisje

Haha ja die in het oranje dat was ik.. Enne nee ik heb geen foto`s op i-net.. Jij wel?

• Krullie

Mmm zou ik even moeten kijken, volgens mij geen leuke! Mijn andere loopvrindinneje detacheert jou…Heb je anders e-mailadresje? dan mailen we ffies, ben tenslotte ook aan het werk :-)

• Meisje

Ja ik ben ook aan het werk, en je kan mailen naar tha_anouk@hotmail.com