Wij gaan 15 augustus naar club Martha's en wij hebben een zoontje bijna van 2 jaar. Wie gaat het er nog meer rond deze tijd. Wie weet er leule uitstapjes met kinderen op Mallorca en leuke strandjes.
Beste Alida,
Wat leuk dat je naar Martha's gaat! Het is een ontzettend leuk hotel, vooral ook voor kinderen. Ze hebben bij de receptie speciale folders liggen voor allerlei leuke uitspapjes met kids.
Mijn broer werkt in het entertainment-team van Martha's (hij heet Martijn en heeft eerder in andere hotels op Malorca gewerkt vorig jaar) en aan de verhalen te horen (en uit eigen ervaring) kan ik je vertellen dat de kinderen zich ook in het hotel geen minuut hoeven te vervelen!
Veel plezier!
Gr, Mascha
Nog even een tipje, het strandje dat bij Cala Egos hoort is erg klein, dus ook snel vol. Wil je echt naar een prachtig mooi strand, ga dan eens naar Mondrago. Er rijdt voor Club Marthas een treintje waar je voor 1 of 2 euro in kunt naar Mondrago (ongeveer 20 minuutjes met het treintje). Niet te duur dus en je hebt onderweg nog een prachtig uitzicht ook (ook leuk voor de kleine)! Let wel even goed op de tijden waarop het treintje rijdt (vooral tussen de middag i.v.m. siesta!).
Bij Mondrago aangekomen, helemaal naar achteren lopen over het (overigens velige en goed aangelegde) pad over de rotsen en je komt op een prachtig strand met rieten parasolletjes waar het erg meevalt met de drukte. De meeste mensen gaan namelijk al helemaal aan het begin liggen en nemen de moeite niet door te lopen naar achteren waar het dus rustiger en echt erg mooi is.
Wil je nog meer weten over Cala D'or en Cala Egos, mail me gerust! mascha83@hotmail.com
Groeten, Mascha
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?