Hotel playas Arenal

• Sunshine 1983

Das waar!! Nou je weet hoe ik heet: Nelia! Als je dat ff hard roep door het hotel, dan komen we er aan!!

• Mark & co

Haha jah das goed! Nou en je weet ook hoe ik heet: Mark…En ben er dus met nog vier jongens en zitten op twee kamers!

• Sunshine 1983

Ooh ok, gezellig!! Dan komen we wel wat bij jullie drinken! Nu weet ik natuurlijk niet hoe groot het hotel is haha! Dan moet je als je een internetcafé kan vinden in de eerste week maar ff zeggen op welke kamer jullie zitten! Anders wordt t misschien toch wel moeilijk om jullie te vinden…………

• Mark & co

Jah das een goed idee! Je bent trouwens wel flink bezig op het forum he? ;-)

Volgens mij kun jij ook niet wachten om te gaan….. (wij gaan al een weekie eerder ;-) ) haha

• Sunshine 1983

Ik ben heel druk op het forum!! Ik kan inderdaad niet wachten, wil het liefst nu al in het vliegtuig stappen! Hoe oud ben je eigenlijk en hoe oud zijn je vrienden??

• Mark & co

Ik ben 20 er is er nog ééntje van 20 twee zijn d'r 19 en de laatste is 21 (maar die ziet er het jongst uit)

Zo te zien ben jij of 20 of 21?

• Sunshine 1983

Ik ben 20 ja, 16 juli word ik 21! Waar komen jullie eigenlijk vandaan??

• Mark & co

Uit Gouda……en hoe oud is je vriendin?

• Sunshine 1983

Vorig jaar waren we ook al mensen uit Gouda tegengekomen! Die waren wel gezellig;)! Zij is 20 jaar, een jaartje jonger dan mij. We zitten ongeveer dus in dezelfde leeftijd; das wel heel gezellig!!

• Mark & co

Haha wij ook hoor ;-) Weet je nog wie dat waren???

Gezellig word het zowiezo wel!! Trouwens als we zo door gaan vullen we strax een hele pagina haha