van el arenal naar palma? Hoe, wat, etc?!

• Me!

Ik wil graag vanaf el arenal een dagje naar palma, maar hoe gaat dit? Rijden er bussen? Hoe betaal je daar en vanaf waar rijden die? En beter nog: hoe duur is het?

En verder: Is Palma leuk om heen te gaan? Leuke winkels, leuke sfeer etc?

• Margo

wij hebben dit 4 jaar geleden gedaan, er rijden heel veel bussen en die waren toen goedkoop (geloof 1 gulden 50 enkeltje).

• bezuijen

goede middag!ik kan antwoord op je vragen geven omdat we net terug zijn uit el arenal.het is heel eenvoudig om naar palma te gaan vanaf el arenal n.l. je neemt bus nr.15 naar palma en je stapt op de laatste halte uit,dat is bij de grote katedraal(midden in het centrum) en terug weer met bus nr.15 naar el arenal.heel simpel.de prijs van een enkele reis is maar 1.10 euro dat is de vaste prijs van de bus het maakt niet uit waar je uitstapt (dus geen zone's zoals hier).over palma,nou dat is een zeer leuke stad met heel veel leuke winkels van zeer exclusief tot eenvoudig.de winkels zijn elke avond open tot 20.00 uur behalve op zondag.o,ja over de bus: er zijn heel veel opstap plaatsen in el arenal,maar het beginpunt is op de boullevard.het is wel aan te raden om vanaf hier de bus te pakken om er zeker van te zijn dat je een zitplaats hebt.de bus doet er ongeveer 45min. over dus zitten is wel een optie.vriedelijke groet en een prettige vakantie. Arie Bezuijen

• Niels

De bus naar Palma kost voor een enkele reis 1.10 euro p.p

De bussen rijden op een tijdschema en je moet busnummer 23 hebben

De groeten…Me! schreef:

>

> Ik wil graag vanaf el arenal een dagje naar palma, maar hoe

> gaat dit? Rijden er bussen? Hoe betaal je daar en vanaf waar

> rijden die? En beter nog: hoe duur is het?

>

> En verder: Is Palma leuk om heen te gaan? Leuke winkels,

> leuke sfeer etc?

• nn

Het verschil tussen bus 15 en 23 is dat 23 een soort “snelbus” is. Als het warm is, is het wel beter om minder lang in de bus te zitten. Maar met 15 krijg je een soort site-seeing, want die gaat door c'an Pastilla en ander plaatsjes

• Me!

Heel erg bedankt! Ga graag goed voorbereid op reis:)