Appartement Jardin de Playa

• Siep

Hallo,wij gaan op 30 juni naar appartement Jardin de Playa in Santa Ponsa.

Wie is hier weleens geweest en heeft ervaringen?

Ook zijn reacties over Santa Ponsa zelf ook welkom.Dit wordt de eerste keer dat wij daar heen gaan.Wij hebben 2 kindjes,dus tips voor leuke dingen voor hen zijn ook welkom.

Waar kun je bijvoorbeeld lekker eten,of is er een supermarkt met wat bekende dingen zoals hier?Ik wacht het af,alvast bedankt!

• Margo

Hoi

wij zitten ook naar dit complex te kijken, waar hebben jullie geboekt? Wij zagen het staan bij sunweb.

Volgens mij is er veel te doen in santa ponsa, althans die indruk krijg ik op het internet.

groetjes Margo

• mart

Ik ga al jaren naar Santa Ponsa, naar Hotel Punta del Mar. Dat ligt ca. 100 m. verder dan Jardin de Playa en is van dezelfde hotel-keten. Het ligt in een rustig wijkje, Castellot. Stel je Santa Ponsa voor in U-vorm: de onderkant is dan centrum en strand, bovenaan de rechterpunt ligt Castellot. Op een paar honderd meter afstand is een supermarkt: Consum. Ze hebben er van alles, je komt er ook wel merken tegen die we hier hebben. Verder is er een pleintje met terrasjes, waar elke avond wat te doen is en dan is t er vaak behoorlijk druk en heel gezellig. Er zijn ook winkeltjes met souveniers, kranten, banken en geldautomaten etc. Daar is ook een taxi-standplaats. Als je niet ver weg wílt, is t niet echt nodig. Als je wel wat verder wilt, ga je naast de Consum de trap op en sla je rechtsaf. Je loopt dan langs een weg met veel winkels richting centrum en strand.

Je kunt Castellot zien als een cirkel, met éénrichtingverkeer en één toegangsweg. Je komt, zeg maar onderaan de cirkel binnen. Dan zie je meteen de winkeltjes al. Verkeer moet rechtsom. Jardin de Playa ligt misschien op de helft, daarna Punta del Mar en Jardin del Sol. Dan loop je al naar beneden. Weer onderaan de cirkel gekomen heb je rechts de supermarkt. Er tegenover de andere winkeltjes. Misschien lijkt het nu verwarrend, maar als je er bent (geweest) weet je precies wat ik bedoel. Veel plezier daar!

• Siep

Mart,

Hartstikke bedankt voor de informatie,ik heb het uitgeprint en nemen het zeker mee.Het klinkt in ieder geval erg goed!Nogmaals bedankt!!

Siep

• Siep

Margo,

Wij hebben dit appartement afgelopen donderdag geboekt als last-minute.

Dit bij reisorganisatie D-Tours.Ons werd bij het reisburo verteld dat het een geweldig leuk complex is.Santa-Ponsa lijkt ons,na het lezen van de reactie van Mart helemaal gezellig!

Groetjes,

Siep

p.s. Ik ben benieuwd of jullie gaan boeken….

• mart

Hé Siep,

Jullie moeten uitzicht hebben op de mooie baai richting Paguera. Ik hoop dat jullie het naar je zin zullen hebben daar en laat na terugkomst eens weten hoe jullie het hebben gehad. Je zou je bevindingen over het app.complex, als je dat wilt, ook kwijt kunnen op www.vakantiereiswijzer.nl. Daar staat momenteel 1 reactie op mbt dit complex, een gemiddelde beoordeling van 7,8. Ik ga (in september) dus naar hotel Punta del Mar, ik denk voor de 13e keer. Ik vind het daar echt schitterend.

Nou, veel plezier!

groeten, mart.

• mart

Siep,

ik heb nog even voor je gezocht: via de site van neckermann kan je een klein kaartje van santa ponsa zien, summier, dat wel. Iets boven punta del mar ligt dus jardin de playa. Je kunt de U-vorm zien en de door mij beschreven cirkel (is op de kaart en in werkelijkheid dus niet echt rond) maar het geeft een idee. Ongeveer bij Jardin del Mar moet de supermarkt zijn.

• Siep

Mart,

Je bent geweldig dankjewel!!!!

Vrienden van ons zitten op het zelfde moment in Paqueramdat is dus best dichtbij!

Als we terug zijn laat ik hier zeker een bericht voor je achter!

Groet,

Siep