he,
wij willen misschien een auto huren op mallorca (el arenal) heeft iemand tips/ervaring bij welke verhuurder we dit het beste kunnen doen? En weet iemand een site, dan kunnen we alvast eens kijken…
Alvast bedankt!!
ik heb al zo'n beetje het hele internet afgezocht om een auto te huren op mallorca en ben nog niets tegen gekomen, of alleen in het spaans en die taal kan ik niet lezen. maar ik ben dus ook van plan om een auto te huren, mischien is het handig om contact op te nemen met de reisorganisatie waar je gebeoekt hebt!! ga ik namelijk ook doen. succes met zoeken
Ik heb ook wel eens een auto gehuurd op Mallorca. Mijn advies is inderdaad ook: doe het via de hostess van de tour-operator. Mocht dat niet lukken, dan kan je vaak bij de receptie van hotel of appartementencomplex een adres krijgen. Vraag goed dóór in verband met verzekeringen, eigen risico en zo. En als je de medewerker van het verhuurbedrijf niet verstaat, zoek dan liever een ander bedrijf, waar men bijv. Engels spreekt, zodat je duidelijk weet wat wel en niet gedekt is. Succes en geniet van alle mooie plekken die je zeker met de auto kunt bereiken, het is echt de moeite waard!
Als je via de zoek-site www.google.nl zoekt op autoverhuur mallorca, worden er duizenden bedrijven weergegeven.Vaak is deze info in het Engels.
Hou er rekening mee, dat als je via een hostess of hotel een auto huurt, zij een bep. commissie ontvangen. Je raadt het al, die betaal jij indirect!
Ik zou via de sites je wel alvast een beetje orienteren op de prijzen.
Succes!
freddy tours is ook een hele goede om een auto te huren het zit aan de boulevard in el arenal tussen 538 en hoek van holland. de eigenaar is nederlands en r werkt een spaanse vrouw die ook heel goed nedrlands spreekt. ik huur daar altijd een auto en het is altijd perfect geregeld. hou er in de drukke periode rekening mee dat je echt een antal dagen van te voren die auto bespreekt want er is soms nergens een auto meer te krijgen
hoi wij willen ook graag een auto huren en ik weet nu n adres maar wat kost t?
Ik heb bij Hertz.nl zitten kijken dan kun je een auto via internet huren maar dat kost €60,- per dag is dat adres van jou goedkoper, of weet iemand een goedkoper alternatief?
thanxik schreef:
>
> freddy tours is ook een hele goede om een auto te huren het
> zit aan de boulevard in el arenal tussen 538 en hoek van
> holland. de eigenaar is nederlands en r werkt een spaanse
> vrouw die ook heel goed nedrlands spreekt. ik huur daar
> altijd een auto en het is altijd perfect geregeld. hou er in
> de drukke periode rekening mee dat je echt een antal dagen
> van te voren die auto bespreekt want er is soms nergens een
> auto meer te krijgen
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?