El Arenal: Don Juan!

• Aletta

Heey vakantiegangers! zijn er nog stelletjes of natuurlijk andere leuke mensen die ook naar El Arenal gaan en misschien heel toevallig dan ook in appartementen Don Juan zitten?Of kan iemand mij vertellen hoe het daar is?! Ik hoorde dat het wel ff schrikken is als je daar aankomt maar het verder prima is.. kan iemand dit bevestigen? Ohja ik ga trouwens met mn vriend heen op 16 juni tot de 30e! tot dan!

• Peetje

He,

Wij gaan de 23e tot 7 juli en zitten in Solimar. We hebben er zin in !!!!!

• 3 Vrijgezelle dames!

Wij ook in Don Juan voor de eerste keer! :-) Hopelijk is het een beetje een leuk appartement……. Vertel je mij je ervaring? Wij gaan pas in juli namelijk

Groetjes!!

• aletta

hoi meiden ik ben nu in don juan en het is er erg goed verzorgd, t zwembad is kleiner dan ik had verwacht maar verder is t echt goed!! Alleen nu wij er zijn is t wat rustiger dat is heel jammer. Maar de barman is erg leuk dus heb je altijd iemand om mee te lullen :) Ook is t maar 10 minuten lopen naar t centrum en je bent in een rustige omgeving dus je kan de drukte opzoeken, kan niet beter! je zal t vast wel naar je zin hebben en veel plezier! xxx Aletta

• Ikke

zooooo relaxt dat het zo goed bevalt!! anyway, Ik hoop je verslag te horen!